Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. oktober 2010

Lise

heaven skriver:

nej nej, det er da træls.... du har vel en allergisk reaktion - send manden på apoteket, kan man ikke få noget antihistamin i håndkøb mon?? Og tillykke med c`s store måltid..... man bliver bare så glad, kan godt huske hvordan det er med det mad!!!!

Jannie

Ja, det går jeg ud fra at jeg har. Nu har det også spredt sig lidt til panden  Tog antihistamin igår, men blev såååååååå træt at jeg gik kold med den bette kl 19  Aner bare ikke hvad jeg har reageret på, har ikke spist noget jeg normalt ikke spiser, fået nyt uvasket tøj på, rørt ved noget uvant, eller noew.. det er så mærkeligt. Jeg er jo ikke sådan en der har allergi

Og tak  Han har tømt flere sutteflasker siden - er bare så glad. Især fordi det måske betyder at vi kan droppe natmaden snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2010

Siber

Rikke - nu har Johanna fået MØB, men ok hun har ikke haft det i næsten 2 år!

Anmeld

4. oktober 2010

Kaufie

Mette, prøver ihærdigt at se det positive i den her selvstændighedsfase.....

Anmeld

4. oktober 2010

Mary

Maria - er bare så uendelig træt - ikke bare fysisk, som vi er herhjemme dagligt med 3 små børn - men jeg er træt psykisk og kan slet ikke rumme noget som helst! Synes efterhånden alle dage er hårde at komme igennem  Rod, barn, vasketøj, barn, skole, barn, mere rod, barn barn barn, for lidt plads, barn, rod rod rod. Det er bare så trættende!

Anmeld

4. oktober 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Rikke tænker om der er nogen der vil sælge noget termotøj til mig, dreng str 86 og 98 til pige?

Jeg har blåt termotøj str 2 år :)

Anmeld

4. oktober 2010

Louise mortil4

Mary skriver:

Maria - er bare så uendelig træt - ikke bare fysisk, som vi er herhjemme dagligt med 3 små børn - men jeg er træt psykisk og kan slet ikke rumme noget som helst! Synes efterhånden alle dage er hårde at komme igennem  Rod, barn, vasketøj, barn, skole, barn, mere rod, barn barn barn, for lidt plads, barn, rod rod rod. Det er bare så trættende!

det er jeg ked af at høre. Du skal i hvertfald ha et kram her fra, ved hvordan du har det sys også lige nu det hele er noget bras.

Anmeld

4. oktober 2010

Louise mortil4

Har idag brugt mange penge i føtex på tøj til ungerne det var hårdt tiltrænkt og i morgen kommer der forhåbentligt nyt undertøj i hus til dem også, så mangler vi bare nattøj så er vi med på det punkt igen. Nanna fik lidt tøj i wekenden da en børnetøjsbutik i byen holder ophørs udsalg så der var 70 % på.

Anmeld

4. oktober 2010

..

Susan1978 skriver:

Jeg har blåt termotøj str 2 år

Hvor er det sødt af dig at tjekke det :-)

Mon det er for stort til Mikas? Han er jo kun 16 mdr? Hvad Skal du i så fald have for det?

Anmeld

5. oktober 2010

birgittemarie

Macrolf skriver:

Rikke tænker om der er nogen der vil sælge noget termotøj til mig, dreng str 86 og 98 til pige?

Hej Rikke, jeg har en str. 98 rød termojakke - desværre ingen bukser - som faktisk endda er lidt fed. Den er taljeret.

Den kan du få for 40 kroner, hvis du vil. Er du på Trendsales?

Knus Birgitte

Anmeld

5. oktober 2010

Tut

JAAAAAA, Nu kører det for vores familie.

Der dumpede et brev ind ad døren i dag fra rejseforsikringen med en erstatning til os for vores Thailands-tur i sommer.

NICE - og der er næsten nok til at vi kan komme en "ny" tur til Thailand.

Er bare SÅ glad for endelig at have lidt medvind i sejlene.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.