Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2010

..

Rikke tænker om der er nogen der vil sælge noget termotøj til mig, dreng str 86 og 98 til pige?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2010

Grynt

Macrolf skriver:

Rikke tænker om der er nogen der vil sælge noget termotøj til mig, dreng str 86 og 98 til pige?

Sælger Tøj og Sko eller Bilka ikke sådan noget til billige penge? Eller hvad med en genbrugs butik? Ja eller bare en eller anden her inde fra måske

Anmeld

3. oktober 2010

..

Grynt/Tina skriver:

Sælger Tøj og Sko eller Bilka ikke sådan noget til billige penge? Eller hvad med en genbrugs butik? Ja eller bare en eller anden her inde fra måske

Jeg skal ikke nogen af stederne lige med det samme, ligger et stykke herfra

Ved ikke helt om det er nødvendigt med termotøj, Smilla har aldrig haft det men både vs og bh taler varmt om det. - syntes faktisk det er lidt kikset Hvis jeg nu kan købe et par billige sæt så får jeg da prøvet det af

Anmeld

3. oktober 2010

Grynt

Macrolf skriver:

Jeg skal ikke nogen af stederne lige med det samme, ligger et stykke herfra

Ved ikke helt om det er nødvendigt med termotøj, Smilla har aldrig haft det men både vs og bh taler varmt om det. - syntes faktisk det er lidt kikset Hvis jeg nu kan købe et par billige sæt så får jeg da prøvet det af

Ja så kan jeg vel også godt indrømme her, at jeg faktisk også syntes det er lidt kikset  Godt nok har Freja et sæt hun har arvet af sin bror, men det er så meget vasket at jeg tvivler på det har nogen anden funktion en at kunne bruges som en trøje under jakken

Jeg er meget mere til regntøj med fleece

Anmeld

3. oktober 2010

Lise

heaven skriver:

jamen dog - hvad har han dog gjort ved dig, gemalen, hehe....??

Jannie - i nattøj og på sofa med dyne og en kop varm the....

Jeg ligner seriøst én der har fået tæsk - det er sgu ikke for heldigt!!!

Anmeld

3. oktober 2010

heaven

Lise skriver:

Jeg ligner seriøst én der har fået tæsk - det er sgu ikke for heldigt!!!

nej nej, det er da træls.... du har vel en allergisk reaktion - send manden på apoteket, kan man ikke få noget antihistamin i håndkøb mon?? Og tillykke med c`s store måltid..... man bliver bare så glad, kan godt huske hvordan det er med det mad!!!!

Jannie

Anmeld

3. oktober 2010

Astrid P

Astrid - netop hjemvendt efter fantastisk kæresteweekend... Bortførte manden fredag formiddag og var på skønno gourmetophold på det smukkeste slot fra fredag til lørdag, og har hygget med mand, barn, hund og gode venner resten af weekenden... Vidunderligt at få ladet batterierne op med kærlighed, rødvin, latter og dejligt selskab!

Anmeld

3. oktober 2010

Susan1978

Macrolf skriver:

Måske jeg har noget til bettemanden, skal lige tjekke str

Anmeld

4. oktober 2010

Lene76

Idag blir en go dag, min venninde er pt ved at få kejser.  glæder mig så meget til at se den bette fyr der kommer ud

Go dag til jer d´damer

Anmeld

4. oktober 2010

Kaufie

Mette, synes to-do listen vokser for hver dag - den burde blive mindre og mindre jo tættere jeg kommer på 15/10, hvor jeg går på barsel......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.