Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. oktober 2010

Siber

Marco2 skriver:

AG - hjemkommet fra fredagscafé med T. Ligesom da vi var "unge"  Det er vi jo self stadig!! Vi får os da noget kvali-tid alene for tiden 

er dybt misundelig! Det trænger jeg til eller vi til!

Det er et af de minus ved at bo her i Norge!!!!

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2010

Mie A

Så går turen til Kreta i morgen

Glæder mig til at logge på baby om en uges tid og se billeder af Anjas lille pige

Anmeld

1. oktober 2010

Kaufie

Mette, bekymret for min kære onkel, der nu har været indlagt i 2,5 uge med betændelse i bugspytkirtlen. Den skal vist nok bl.a. sørge for at kroppen kan udnytte proteiner i maden - men det gør den så ikke - han kan heller ikke komme af med væske, så der tappes jævnligt et par liter. Feber konstant og meget træt. 

Min stakkels tante har ud over sin mand at bekymre sig om så også min fætter, der åbenbart går med selvmordstanker. Han har noget psykisk - a la autisme - og kan slet ikke med farens sygdom og den uforudsigelige hverdag det medfører....

Så er det man bliver lidt flov over selv at være så ked af at ens egen mand var indlagt 3 dage med noget fhv uskyldigt....

Anmeld

3. oktober 2010

Lise

Lise - med lille søn, der så småt begynder at arbejde på at få lidt deller  Han har for første gang i sit liv drukket hele 150 ml mme på én gang  Indtil for en uge siden drak han normalt 50-90 ml. pr flaske. Dyyyyyyyyyyygtiiiiiiiiiiiiiii  

Anmeld

3. oktober 2010

birgittemarie

Kaufie skriver:

Mette, bekymret for min kære onkel, der nu har været indlagt i 2,5 uge med betændelse i bugspytkirtlen. Den skal vist nok bl.a. sørge for at kroppen kan udnytte proteiner i maden - men det gør den så ikke - han kan heller ikke komme af med væske, så der tappes jævnligt et par liter. Feber konstant og meget træt. 

Min stakkels tante har ud over sin mand at bekymre sig om så også min fætter, der åbenbart går med selvmordstanker. Han har noget psykisk - a la autisme - og kan slet ikke med farens sygdom og den uforudsigelige hverdag det medfører....

Så er det man bliver lidt flov over selv at være så ked af at ens egen mand var indlagt 3 dage med noget fhv uskyldigt....

God bedring til dem alle sammen.

Anmeld

3. oktober 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Lise - med lille søn, der så småt begynder at arbejde på at få lidt deller  Han har for første gang i sit liv drukket hele 150 ml mme på én gang  Indtil for en uge siden drak han normalt 50-90 ml. pr flaske. Dyyyyyyyyyyygtiiiiiiiiiiiiiii  

I love it.

Anmeld

3. oktober 2010

Siber

Rikke - jeg spurgte Johanna om hun var gået i stå, og hun svarede . Nej jeg har stadigvæk mere batteri!

Anmeld

3. oktober 2010

Marco2

AG - hvis datter har været ovre ved en veninde det meste af dagen. Det er ikke meget vi ser til den unge dame for tiden …

Anmeld

3. oktober 2010

Lise

Lise - med allergisk udbrud i hele ho'det  bittesmå røde knopper der klør fra munden og i en streg ud til højre øre, på halsen, og et hævet blåt øje  Meget mærkeligt ser det ud!

Anmeld

3. oktober 2010

heaven

Lise skriver:

Lise - med allergisk udbrud i hele ho'det  bittesmå røde knopper der klør fra munden og i en streg ud til højre øre, på halsen, og et hævet blåt øje  Meget mærkeligt ser det ud!

jamen dog - hvad har han dog gjort ved dig, gemalen, hehe....??

Jannie - i nattøj og på sofa med dyne og en kop varm the....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.