Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. september 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja skal jeg nok lige få sat ind men lige nu ligger han oppe og hygger og er gået i seng så det må lige blive i morgen.

Og hvis du har et mærke i panden skal vi da også se det

tør ik at ligge efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Marco2

AG - har købt biletter til Astrid Lindgrens "Madicken" den 4. december. Emilys første tur i teateret.

Anmeld

30. september 2010

linemus

Line - fik lige et hosteanfald og derefter blikket fra en undrende Sofie: "Hvorfor forstyrrer du mig midt i maden?"

Og som har opdaget at halvdelen af barslen er gået for længst 

Anmeld

30. september 2010

Grynt

linemus skriver:

Line - fik lige et hosteanfald og derefter blikket fra en undrende Sofie: "Hvorfor forstyrrer du mig midt i maden?"

Og som har opdaget at halvdelen af barslen er gået for længst 

HAHAHAHA hvor godt Line,    du har bare en kvik datter med en masse gode replikker  Håber du får dem skrevet ned

Anmeld

30. september 2010

Grynt

Sikke en god dag det er idag. Idag er Freja færdig udredt    ...får  ikke resultatet endnu. Og så er der 4 dage til Peter, jeg og Aske tager på vores aller første ferie sammen. Vi skal nemlig til London og vi glæder os helt vildt.

Anmeld

30. september 2010

Lene76

Grynt/Tina skriver:

Sikke en god dag det er idag. Idag er Freja færdig udredt    ...får  ikke resultatet endnu. Og så er der 4 dage til Peter, jeg og Aske tager på vores aller første ferie sammen. Vi skal nemlig til London og vi glæder os helt vildt.

har sådan tænk på jer og Freja de sidste par dage..... er det gået godt med at ha hende derude de par dage om ugen også tilbage til hendes egen bh??

Fedt med en tur til London, håber i nyder den og hinanden rigtig meget.

Anmeld

30. september 2010

Grynt

Lene76 skriver:

har sådan tænk på jer og Freja de sidste par dage..... er det gået godt med at ha hende derude de par dage om ugen også tilbage til hendes egen bh??

Fedt med en tur til London, håber i nyder den og hinanden rigtig meget.

Det er gået rigtigt fint med hende, men det har bestemt også været en hård omgang for hende.  Men det vidste jeg jo godt det ville blive hårdt for hende. Hun er rigtig glad for at komme i hendes bh hver fredag (fra næste uge er det jo hverdag igen)

Og mange tak, vi glæder os rigtigt meget til at skulle afsted

Anmeld

30. september 2010

Kaufie

Mette, har lokaliseret mavemusklerne et helt andet sted her i uge 32 end hvor de normalt sidder..... Har ondt i siderne når jeg hoster og nyser, hvilket jeg gør en del.....

.....og har i øvrigt en pige på ca 1600 g i maven ifølge JM, som også bekræftede min formodning om at hun står på hovedet...

Anmeld

30. september 2010

bette

det er jo faktisk ik helt nemt at putte 2 børn samtidig..

stod nærmest og hoppede med simone mens jeg med den anden arm nussede mikkel på ryggen.. 

Anmeld

1. oktober 2010

Marco2

AG - hjemkommet fra fredagscafé med T. Ligesom da vi var "unge"  Det er vi jo self stadig!! Vi får os da noget kvali-tid alene for tiden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.