Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria - synes det er spændende at Lene skal til md, og håber på en afsløring af kønnet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mette, hjemme ved manden, da natten gik op i hoste, hoste og mere hoste.... Har bare IKKE tid til at være syg med 2,5 uge tilbage på jobbet......
Kaufie skriver: Mette, hjemme ved manden, da natten gik op i hoste, hoste og mere hoste.... Har bare IKKE tid til at være syg med 2,5 uge tilbage på jobbet......
god bedring
lige fundet ud af at hendes glattejern faktisk kan blive ret sindssygt varmt.. især når man trykker den mod ens pande.. AAAAVVS
Har idag gjort klar til at modtage 80 kg kalve kød i morgen
Og så fået gjort Niels hule helt færdig. Den blev rigtig god og han ligger og hygge i den lige nu. Så må jeg bare håbe han sover godt inat
bette skriver: lige fundet ud af at hendes glattejern faktisk kan blive ret sindssygt varmt.. især når man trykker den mod ens pande.. AAAAVVS
Ja det var jo også dumt. Fik du så et fedt mærke?
På lørdag går turen til Kreta i en uge - helt uden børn og mand - men med min bror... Jeg glæder mig max
Joan ( Smallie ) skriver: Ja det var jo også dumt. Fik du så et fedt mærke?
vi skal da ha billeder af hulen
hehe tør ikke kigge efter.. det svier lidt endnu..
bette skriver: vi skal da ha billeder af hulen hehe tør ikke kigge efter.. det svier lidt endnu..
Ja skal jeg nok lige få sat ind men lige nu ligger han oppe og hygger og er gået i seng så det må lige blive i morgen.
Og hvis du har et mærke i panden skal vi da også se det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128