Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. september 2010

Anja

Mary skriver:

Maria - har sammen med manden sin besluttet, at vores lille hus må danne ramme om vores familieliv de næste år frem, i stedet for at sætte det til salg..... Så nu må andre metoder i brug når det kommer til at overleve på de kvm vi har  

Har der slet ikke været nogen interesserede købere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. september 2010

Marco2

AG - som har eftermiddagen heeeelt for sig selv. T er på arbejde og Emsen er ovre ved en veninde … bum bum er ikke vant til tid for mig selv …

Anmeld

28. september 2010

Mary

Anja skriver:

Har der slet ikke været nogen interesserede købere?

Nej det har der ikke, men vi har heller ikke haft huset hos en mægler, kun via egetsalg. Vi havde besluttet at nu ville vi gøre det, og så måtte det koste det det koster. Vi fik en mægler herud, og så finder vi jo ud af at huset er faldet yderligere 100.000 kr i værdi  Det incl salær og andre udgifter i forhold til det, så bliver det for hårdt en underskud for os, og det vil vi ikke. Men vi tror vi har fundet en fin løsning der kan rumme os alle de næste år frem 

Anmeld

28. september 2010

Lene76

pyh glæder mig så meget til imorgen...... ska til MD skanning, håber den lille vil vise sig, så vi kan se kønnet

Anmeld

28. september 2010

Marco2

Lene76 skriver:

pyh glæder mig så meget til imorgen...... ska til MD skanning, håber den lille vil vise sig, så vi kan se kønnet

God tur. Håber din bebs arter sig bedre end vores Ellers kan vi jo følges ud til Rikke

Du kommer lige med en update, ikke?

Ag

Anmeld

28. september 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

AG - som har eftermiddagen heeeelt for sig selv. T er på arbejde og Emsen er ovre ved en veninde … bum bum er ikke vant til tid for mig selv …

håber du nød din tid helt for dig selv

Anmeld

28. september 2010

ka li ja

karina - som har været i bruuns i dag og shoppe til mig selv og ungerne helt alene. det var faktisk dejligt

Anmeld

29. september 2010

Anja

Mary skriver:

Nej det har der ikke, men vi har heller ikke haft huset hos en mægler, kun via egetsalg. Vi havde besluttet at nu ville vi gøre det, og så måtte det koste det det koster. Vi fik en mægler herud, og så finder vi jo ud af at huset er faldet yderligere 100.000 kr i værdi  Det incl salær og andre udgifter i forhold til det, så bliver det for hårdt en underskud for os, og det vil vi ikke. Men vi tror vi har fundet en fin løsning der kan rumme os alle de næste år frem 

Hvilken løsning har I så fundet?

Jeg kan ikke huske om I har ét eller to børneværelser ....

Anmeld

29. september 2010

Anja

Lene76 skriver:

Uha, sikke spændende

Anmeld

29. september 2010

Mary

Anja skriver:

Hvilken løsning har I så fundet?

Jeg kan ikke huske om I har ét eller to børneværelser ....

Vi har tre værelser i det hele, og det ene med hems. Værelserne er en ret okay størrelse heldigvis. Vi laver et fælles legeværelse til dem og et fælles soveværelse til ungerne. Soveværelset til dem vil stadig have god plads til leg, så på den måde kan de deles lidt op  Så indretter vi os på hemsen, så det bliver vores soveværelse....og så kan vi nemlig bibeholde kontor i det rum. 

Vi tror faktisk det bliver ret godt! Så nu skal der bare sættes i værk, men det haster ikke da Dicte pt ikke kan sove i samme rum som Annika da Annika drømmer meget og er bange for mørke.......så der er vist mere ro hos mor og far 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.