Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2010

linemus

ka li ja skriver:

karina - som har haft alene eftermiddag og aften med alexander (arthur er ude og sove ved moster) og vi har hygget helt vildt. været i kvickly og spise stjerneskud, købt snolder, lavet pandekager sammen, leget med lego, og nu ligger vi og ser nat på museet sammen. eller dvs nu er xander efterhånden træt og vil sove. og vi skal sove sammen. det er bare så hyggeligt. og hvor har jeg bare savnet at ha min store dreng helt for mig selv

Åh, hvor lyder det bare fantastisk skønt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2010

linemus

birgittemarie skriver:

Hvor lyder det hyggeligt.

Knus B, som igen lige synes den her statustråd er god, så man kan holde sig hurtigt opdateret med alle damerne.

Og som har en lille dreng, hvis første tand langt om længe er tittet frem og som rejser sig op alle vegne.

Og som MEGET godt kender monicas kjoledilemma.

Nårh, dygtig dreng Må lige benytte lejligheden til at "prale" over Sofie, hvis første tand uventet og pludseligt stod klar, da hun var 3,5 måned, og nu troner der to fine små bisser i undermunden Og avs, hvor gør det nullernaller, når hun lige sætter tænderne i brystet

Line

Anmeld

26. september 2010

linemus

Line - har nydt en udedag i haven med børn og mand og ny ude-brændeovn og snobrød Men samtidig ked af grådige, forkælede, respektløse børn - hvordan blev de lige sådan? Og hvordan ender det?

Anmeld

26. september 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - har nydt en udedag i haven med børn og mand og ny ude-brændeovn og snobrød Men samtidig ked af grådige, forkælede, respektløse børn - hvordan blev de lige sådan? Og hvordan ender det?

hvor lyder det første dog dejligt... og ja jeg er ked af nøjagtig det samme som dig

Anmeld

27. september 2010

Marco2

AG - nu med 1. blærebetændelse i denne graviditet

Anmeld

27. september 2010

..

linemus skriver:

Det lyder helt fantastisk og overskudsagtigt

- Mon ikke det er alderen? Dine børn virkede ellers bestemt ikke sådan da jeg mødte dem

Anmeld

27. september 2010

Lene76

Marco2 skriver:

AG - nu med 1. blærebetændelse i denne graviditet

ej hvor træls.... er du kommet på kur så????

Anmeld

27. september 2010

Susan1978

Susan som i dag skippede træningen og selv bandt rejsegildekrans, da jeg fandt ud af at det kostede 650,- at købe sådan en og det var endda uden bånd.

blev helt i julehumør af alt det gran.

Anmeld

27. september 2010

Mary

Maria - har sammen med manden sin besluttet, at vores lille hus må danne ramme om vores familieliv de næste år frem, i stedet for at sætte det til salg..... Så nu må andre metoder i brug når det kommer til at overleve på de kvm vi har  

Anmeld

28. september 2010

Siber

Rikke - har Alma hjemme med skarlansfeber. Hun synes det er fantastisk at holde "ferie" med mor!!!! og jeg tænker for jeg dog aldrig lov til at slappe af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.