Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2010

Monica

Monica  -  Skal til bryllup i dag,men er ikke helt 100 på at jeg ser "godt nok" ud i min nye klole... Kender i den fornemmelsenår man ikke lige kan finde KJOLEN,men må "nøjes" med det næst bedste...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2010

Siber

Monica skriver:

Monica  -  Skal til bryllup i dag,men er ikke helt 100 på at jeg ser "godt nok" ud i min nye klole... Kender i den fornemmelsenår man ikke lige kan finde KJOLEN,men må "nøjes" med det næst bedste...

yes, men er sikker på du ser kam lækker ud!

Må vi se?

Knus og god fest!

Anmeld

25. september 2010

Marco2

AG - Nu med nye madrasser … Uhmmm glæder mig allerede til at komme i seng. Men nøj hvor kan jeg godt mærke maven og bækkenet efter at have slabt dem ud til bilen, og fra bilen og op på 1. salen

Anmeld

25. september 2010

Lene76

Marco2 skriver:

AG - Nu med nye madrasser … Uhmmm glæder mig allerede til at komme i seng. Men nøj hvor kan jeg godt mærke maven og bækkenet efter at have slabt dem ud til bilen, og fra bilen og op på 1. salen

husk nu lige og tænk lidt på dig selv..... men kender det godt, jeg vil osse alt det jeg ku før men det kan kroppen ik. Håber de er gode

Anmeld

25. september 2010

ka li ja

karina - som har haft alene eftermiddag og aften med alexander (arthur er ude og sove ved moster) og vi har hygget helt vildt. været i kvickly og spise stjerneskud, købt snolder, lavet pandekager sammen, leget med lego, og nu ligger vi og ser nat på museet sammen. eller dvs nu er xander efterhånden træt og vil sove. og vi skal sove sammen. det er bare så hyggeligt. og hvor har jeg bare savnet at ha min store dreng helt for mig selv

Anmeld

26. september 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

karina - som har haft alene eftermiddag og aften med alexander (arthur er ude og sove ved moster) og vi har hygget helt vildt. været i kvickly og spise stjerneskud, købt snolder, lavet pandekager sammen, leget med lego, og nu ligger vi og ser nat på museet sammen. eller dvs nu er xander efterhånden træt og vil sove. og vi skal sove sammen. det er bare så hyggeligt. og hvor har jeg bare savnet at ha min store dreng helt for mig selv

Hvor lyder det hyggeligt.

Knus B, som igen lige synes den her statustråd er god, så man kan holde sig hurtigt opdateret med alle damerne.

Og som har en lille dreng, hvis første tand langt om længe er tittet frem og som rejser sig op alle vegne.

Og som MEGET godt kender monicas kjoledilemma.

Anmeld

26. september 2010

Monica

Siber skriver:

yes, men er sikker på du ser kam lækker ud!

Må vi se?

Knus og god fest!

Jaeeee, det må I da... Det var en konon fest, var hjemme kl 5, op 10,30 og hente unger. Kan kun sige at det var NICE at sove til middag...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. september 2010

Siber

Monica skriver:

Jaeeee, det må I da... Det var en konon fest, var hjemme kl 5, op 10,30 og hente unger. Kan kun sige at det var NICE at sove til middag...

wwwaaaauuuu du ser jo knald godt ud!!!!!

Rigtig flot kjole synes jeg!

Godt at det var en god fest. Det er sku altid dejligt at få viftet lidt med ørene!

Knus Siber

Anmeld

26. september 2010

Lene76

Hjem igen efter en lille smut tur til Tyskland, så nu har vi hva vi ska bruge af sodavand og slik til det næste ½ år hehe...... hvis ik jeg får en gravidædeflip hehe

Anmeld

26. september 2010

Lene76

Monica skriver:

du ser skisme da knald godt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.