Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2010

Lise

Marco2 skriver:

AG - som slet ikke kan forstå man kan sige at ens barn er sendt fra helvede. Det gør ondt helt ind i hjertekulen at læse det …

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2010

bette

Marco2 skriver:

AG - som slet ikke kan forstå man kan sige at ens barn er sendt fra helvede. Det gør ondt helt ind i hjertekulen at læse det …

helt enig

Anmeld

24. september 2010

Lene76

Marco2 skriver:

hmm det er da kun dem der ik sku ha haft deres børn der siger det.......  men helt enig i at det gør ondt når nogen taler sådan om deres børn.

Anmeld

24. september 2010

..

Lise skriver:

Rikke - tror ikke det er så slemt ment, tror bare hun er ved at være drevet til vanvid, jeg har selv været der og kaldt Mikas for en djævleunge

Anmeld

24. september 2010

..

Rikke - som i øvrigt er helt vild med Mikas for tiden, han er SÅ dejlig

Anmeld

24. september 2010

Joan ( Smallie )

Macrolf skriver:

Rikke - tror ikke det er så slemt ment, tror bare hun er ved at være drevet til vanvid, jeg har selv været der og kaldt Mikas for en djævleunge

ja jeg har altså også været derude hvor jeg ikke har kunnet mere og så er det da bedre at kalde ungen nogen navne end at gøre noget ved det.

Når man har unger der bare tuder heletiden så kommer man altså LANGT ud nogen gange.

Anmeld

24. september 2010

Kaufie

Mette, har hele familien hjemme igen. 

Claus fik fjernet en fedtknude der havde viklet sig ind i nogen nervetråde - så heldigvis noget ret udramatisk omend meget smertefuldt. Nu er han så clean-shaved på maven og det ene lår, gul på maven og går som William da han endnu ikke havde helt styr på det med at nå på toilettet i tide 

Anmeld

24. september 2010

Joan ( Smallie )

Kaufie skriver:

Mette, har hele familien hjemme igen. 

Claus fik fjernet en fedtknude der havde viklet sig ind i nogen nervetråde - så heldigvis noget ret udramatisk omend meget smertefuldt. Nu er han så clean-shaved på maven og det ene lår, gul på maven og går som William da han endnu ikke havde helt styr på det med at nå på toilettet i tide 

åhhh hvor dejligt for jer. Så kan i holde weekend sammen allesammen.

Anmeld

24. september 2010

bette

heidi som eeeelsker duften af hendes dejlige lille prinsesse..

og som synes mikkel er blevet super stor lige pludselig.. og tung.. 

Anmeld

25. september 2010

Kaufie

Mette, som skal til søsters 40 års fødselsdag i dag - og lige nupper et gensyn med to gamle folkeskoleveninder der også løber rundt med mave på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.