Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2010

..

bette skriver:

heidi som har smidt håndklædet i ringen.. jeg kommer ikke til at amme simone.. suk

Træls

Hvordan kan det være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2010

bette

Macrolf skriver:

Træls

Hvordan kan det være?

kunne ikke bestemme mig for om jeg ville amme eller ej.. og da jeg fandt ud af at jeg gerne ville var løbet kørt.. til trods for jeg ammede og ammede og malkede ud.. øv bøv

Anmeld

23. september 2010

ka li ja

karina - endelig med internet igen!!! 2 ½ dagen uden er da uhyggeligt!!!!!!

Anmeld

23. september 2010

Lise

Astrid P skriver:

Astrid - har bidt hovedet af al skam, og meldt mig ind i et fitnesscenter.
Startede til Latinmix igår og var til Funk i morges...
Jeg ved ikke hvad jeg havde regnet med, men det er jo faktisk pissesjovt!

Jeg har været meldt ind i Fitness World hele sommeren, men har endelig fundet energi og overskud til at komme igang  Så jeg stepper et par gange om ugen, and I'm loving it!!!  Jeg har altid godt kunne lide step, men har ikke været afsted siden før Simon blev til, så det er pisse hårdt, men pisse sjovt også!

Anmeld

23. september 2010

Siber

Rikke - nu med internet radio og hjemve....................... men dejligt at høre dansk radio!

Anmeld

23. september 2010

Kaufie

Mette - stadig græsenke....eller noget....men har William hjemme. Claus ligger stadig i Hjørring og venter på en kikkertoperation, hvor de vil fjerne et par udposninger på noget tarm...... Håber vi får ham hjem i morgen...

Anmeld

23. september 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette - stadig græsenke....eller noget....men har William hjemme. Claus ligger stadig i Hjørring og venter på en kikkertoperation, hvor de vil fjerne et par udposninger på noget tarm...... Håber vi får ham hjem i morgen...

Stort kram Krydser fingre for I får ham hjem imorgen.

Anmeld

23. september 2010

Lene76

F*ck tiden går hurtigt..... har lige opdaget at jeg allerede er i uge 20  

Go bedring med manden Kaufie, håber da ik det er noget alvorligt.... og stort kram til dig

Anmeld

24. september 2010

Lise

Lise - træt med træt på!!! Efter en hel nat hvor flaske-babyen har syntes at den skulle ammes - men det nytter jo ikke noget når der NÆSTEN ingen mælk er... argh, altså - MÅ have ammestoppille NU!!!!!!!! Hvad sker der med at han først siger fra over for brystet, og så flere måneder efter, kommer han i tanke om at han da forresten ikke gider flasken alligevel, men gerne vil ammes...hele tiden?!!!

Anmeld

24. september 2010

Marco2

AG - som slet ikke kan forstå man kan sige at ens barn er sendt fra helvede. Det gør ondt helt ind i hjertekulen at læse det …

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.