Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Astrid P skriver: Astrid - har bidt hovedet af al skam, og meldt mig ind i et fitnesscenter.Startede til Latinmix igår og var til Funk i morges...Jeg ved ikke hvad jeg havde regnet med, men det er jo faktisk pissesjovt!
Astrid - har bidt hovedet af al skam, og meldt mig ind i et fitnesscenter.Startede til Latinmix igår og var til Funk i morges...Jeg ved ikke hvad jeg havde regnet med, men det er jo faktisk pissesjovt!
Macrolf skriver: Hvor sejt!! Hvor har du meldt dig ind henne, jeg vil faktisk enormt gerne men kan bare ikke tage mig sammen
Hvor sejt!! Hvor har du meldt dig ind henne, jeg vil faktisk enormt gerne men kan bare ikke tage mig sammen
Astrid P skriver: Fitness World i Fredericia... Det kan anbefales!
Fitness World i Fredericia... Det kan anbefales!
Mette, netop hjemvendt erfter en laaaang dag på Hjørring sygehus - uden svar på hvorfor manden har smerter i mave/lysken... Meget underligt at komme hjem til tomt hus helt alene uden hverken mand eller barn.... som er hhv 50 km nordpå og 30 km sydpå....
Det' sgu hård kost for en tyk dame som mig
Rikke - der må være nogen mål her i livet, så nu har jeg sku tilmeldt mig Etape Bornholm 2011!!!!
Kaufie skriver: Mette, netop hjemvendt erfter en laaaang dag på Hjørring sygehus - uden svar på hvorfor manden har smerter i mave/lysken... Meget underligt at komme hjem til tomt hus helt alene uden hverken mand eller barn.... som er hhv 50 km nordpå og 30 km sydpå.... Det' sgu hård kost for en tyk dame som mig
Stooorrrr kram til dig!
Thomas havde for nogle år siden, også mange smerter i mave/lysk og det viste sig at hans blindtarm var sprunget...
Håber de er obs på det.
Stort kram til dig
AG
heidi som har smidt håndklædet i ringen.. jeg kommer ikke til at amme simone.. suk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128