Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2010

Joan ( Smallie )

Macrolf skriver:

Var faktisk også meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle sige noget men kunne ikke lade være

Vildt man kan sidde og snakke sammen i 20 minutter uden nogensinde at have set hinanden irl

Gud snakket vi sammen så længe.. Hi hi ja der kan man bare se. Ja det er vildt men igen så kan jeg ikke komme uden om at jeg mener jeg kender mange af dem herinde og at jeg bare tror sankken falder naturligt. For vi ved jo meget om hinanden efterhånden. Men fedt det er det sku. Det er den bedste møder gruppen ever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2010

linemus

ka li ja skriver:

ja du får lige tlf billederne... jeg tog kun billeder af reolerne. ikke hele værelserne.   og så et billede af hvordan min stue så ud undervejs.... da alt legetøj samtidigt skulle stå der!!! den ligner dog næsten sig selv igen

arthurs øverst. så xanders og til sidst mit...

Hvor fint. Det må være dejligt at have fået stuen tilbage
Har du forresten fået mine billeder? Er nysgerrig efter om det virkede.

Anmeld

21. september 2010

Kaufie

Mette, med hikkende pige i maven

Anmeld

21. september 2010

..

Joan ( Smallie ) skriver:

Gud snakket vi sammen så længe.. Hi hi ja der kan man bare se. Ja det er vildt men igen så kan jeg ikke komme uden om at jeg mener jeg kender mange af dem herinde og at jeg bare tror sankken falder naturligt. For vi ved jo meget om hinanden efterhånden. Men fedt det er det sku. Det er den bedste møder gruppen ever

Enig

Anmeld

21. september 2010

Anja

Kaufie skriver:

Mette, med hikkende pige i maven

Det er bare sådan en dejlig fornemmelse

Anmeld

21. september 2010

Marco2

AG - som er såååååå TRÆT af sit arbejde, at tiden indtil jeg skal på barsel kun kan gå for langsomt. Hvorfor lod jeg mig dog overtale til at starte her???

Anmeld

21. september 2010

bette

lige haft besøg af simone og mikkels oldeforældre... tænk.. simone er deres 15. oldenbarn.. det er jo viiiillldt

Anmeld

21. september 2010

Grynt

bette skriver:

lige haft besøg af simone og mikkels oldeforældre... tænk.. simone er deres 15. oldenbarn.. det er jo viiiillldt

WOOOOOOOOOOW sikke en fantastisk gave at få, altså det at blive oldeforældre til barn nr 15....bliver fantastisk glad, hvis jeg bare får lov at opleve oldebarn nr 1

Anmeld

21. september 2010

Lise

Grynt/Tina skriver:

WOOOOOOOOOOW sikke en fantastisk gave at få, altså det at blive oldeforældre til barn nr 15....bliver fantastisk glad, hvis jeg bare får lov at opleve oldebarn nr 1

Ja, det er ret vildt at tænke på  Min gamle farfar lever stadig og bliver 90 til januar. Måtte lige tælle - han er oppe på 11 oldebørn. Der er sgu da egentlig også ret godt gået. Der er stadig tre af hans ti børnebørn der ikke har reproduceret..

Anmeld

21. september 2010

bette

Grynt/Tina skriver:

synes også det er viildt og super fantastisk.. dog kunne oldemor ikke rigtig se hende, men hun lyste bare af glæde da hun sad med hende.

de har faktisk også en oldefar mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.