Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2010

Kaufie

Mette, lykkelig over at William er begyndt at kalde på sin FAR, når der skal tørres røv eller børstes tænder....... Ligesom han også godt må bade ham (jeg kan ikke foldes så meget sammen mere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Mette, lykkelig over at William er begyndt at kalde på sin FAR, når der skal tørres røv eller børstes tænder....... Ligesom han også godt må bade ham (jeg kan ikke foldes så meget sammen mere)

syntes meget godt om

Anmeld

19. september 2010

ka li ja

Må vi se?

ja du får lige tlf billederne... jeg tog kun billeder af reolerne. ikke hele værelserne.   og så et billede af hvordan min stue så ud undervejs.... da alt legetøj samtidigt skulle stå der!!! den ligner dog næsten sig selv igen

arthurs øverst. så xanders og til sidst mit...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. september 2010

..

Siger tak til Smallie for en hyggelig sludder

Anmeld

20. september 2010

Joan ( Smallie )

Macrolf skriver:

Siger tak til Smallie for en hyggelig sludder

Tak og i lige måde. Men kan ikke få det til at virke. Øv kan ikke undværre min netbank mere

Anmeld

20. september 2010

..

Joan ( Smallie ) skriver:

Tak og i lige måde. Men kan ikke få det til at virke. Øv kan ikke undværre min netbank mere

Så ring herind igen, så hjælper vi dig lige på

Anmeld

20. september 2010

Joan ( Smallie )

Macrolf skriver:

Så ring herind igen, så hjælper vi dig lige på

Fandt ud af det man kan jo ikke lave sådan noget når ens computer er startet op i fejl sikret tilstand.

Så nu ligger de på den anden puter. Men tak for hjælpen og en rigtig hyggelig snak. Nok ikke lige det jeg havde forventet da jeg ringet men sku sjovt som man løber på hinanden rundt omkring

Anmeld

20. september 2010

Mie A

Har mistet stemmen - Det er ikke nemt når man skal holde styr på 3 børn... og manden er selvfølgelig ikke hjemme

Anmeld

20. september 2010

Kaufie

Mette, bekymret over onkel med betændt bugspytkirtel og indlagt på 8. døgn, lettere irriteret på ubetænksom mand og meget træt af de milliarder af jumboperler, der blev spredt ud over gulvet før sønnike røg i seng....

Anmeld

20. september 2010

..

Joan ( Smallie ) skriver:

Fandt ud af det man kan jo ikke lave sådan noget når ens computer er startet op i fejl sikret tilstand.

Så nu ligger de på den anden puter. Men tak for hjælpen og en rigtig hyggelig snak. Nok ikke lige det jeg havde forventet da jeg ringet men sku sjovt som man løber på hinanden rundt omkring

Var faktisk også meget i tvivl om hvorvidt jeg skulle sige noget men kunne ikke lade være

Vildt man kan sidde og snakke sammen i 20 minutter uden nogensinde at have set hinanden irl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.