Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. september 2010

Millebasse

Millebasse skriver:

Camilla - vil så gerne have overtalt manden til at sætte vores hus til salg og købe min drømme landejendom i min barndomsby.. Men hvordan??

OG der er en kæmpe lade til, så der kunne man sagtens holde en fed juli07-fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2010

Lise

Lise - har lige brændt sin computer af

Anmeld

17. september 2010

Louise mortil4

Louise - nu med nye grønne arbejdsbukser, gad nok ved om køerne begynder at spise mig når jeg kommer på arbejde igen

Anmeld

17. september 2010

linemus

Line - træt i alle lemmer og taknemmelig over at der er et helt år til næste børnefødselsdag

Anmeld

17. september 2010

Astrid P

Marco2 skriver:

AG - snart på vej på lækkert weekend golf ophold med sin kæreste. Tid til lidt  … Meeeeeeen moderen er noget nervøs over ikke at skulle se sin datter i så lang tid. Har ladrig prøvet at være væk fra hende så længe

Bare rolig, det bliver fantastisk!
Nyd hinanden...

Anmeld

18. september 2010

ka li ja

karina - har samlet ikea reoler til ungernes værelser. og nu har de igen fået hvert deres værelse er spændt på hvad de siger når de kommer hjem på mandag

savner dem såååååååååååååååååååååå meget

Anmeld

18. september 2010

linemus

ka li ja skriver:

karina - har samlet ikea reoler til ungernes værelser. og nu har de igen fået hvert deres værelse er spændt på hvad de siger når de kommer hjem på mandag

savner dem såååååååååååååååååååååå meget

Må vi se?

Anmeld

18. september 2010

Lene76

har lige lavet et kup..... var/ er bare så mega træt af den puslebord vi har (brio vega) så nu har jeg købt et puslebord..... til hele 200 kr også har jeg osse løst mit problem med hvor jeg ska gøre af den bettes tøj

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. september 2010

Plysbjørnen

Betina - Lige hjemvendt fra Bryllup

Anmeld

19. september 2010

Mary

Maria - forsøger at blive opdateret her og der og alle vegne efter at have været på ferie i varmen  Måske I har lyst til at se et par feriebilleder..... Jeg har i hvert fald lyst til at fremvise nogle  Men det må blive søndag!!!! Nu siger jeg godnat! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.