Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Plysbjørnen

Betina - Feber og snot, ikke nogen sjov cocktail...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

Lise

Lise - nu med lille søn der gør som en søløve. Altså ikke klapper med hænderne, men vov-vov-gør - med ø

Anmeld

9. september 2010

Marco2

AG - som atter synes der er en lidt mærkelig profil på øffen, som virker mistænksom … men nu er det jo også ved at være lidt tid siden den sidste falske …

Anmeld

9. september 2010

birgittemarie

Træt af bleer. Kombineret med baby, der ikke kan ligge stille. Jeg er virkelig så afsindigt træt af at skifte bleer, at det er det eneste vægtige argument mod at få flere børn for mig.

Anmeld

9. september 2010

birgittemarie

Men forresten med dejligste kravlebaby. Yyyyyw, hvor jeg elsker den lille kindklump. Ser sig nu nødsaget til at bruge vigtig arbejdstid til at lave et lille bitte statusindlæg om lille bitte lækker dreng.

Anmeld

9. september 2010

Mary

Maria - vil bare lige fortælle hvorfor bhv ringede så ivrigt igår. De er underbemandet pga sygdom og ville høre om vi kunne give pigerne en kort dag! Hader det der altså!! - det er jo ikke ligefrem billigt at have dem i bhv  Nå, men de fik naturligvis en kort dag (og fri i morgen) selvom jeg var hjemme for at søge praktikplads, læse til en prøve OG pakke til ferien i morgen!  Så nu er jeg lidt bagud....bare lidt, suk!

Anmeld

9. september 2010

Lene76

hmmm ja undskyld jeg siger det men det er da ik jer forældres skyld at bh er underbemandet.... syntes det er lidt frækt at spørge til om i kan gi ungerne en kort dag..... man kan jo næsten ik sige nej.

Nu har jeg lige lavet kager som Mille ska ha med i skole imorgen..... også venter jeg lige på at aftensmaden blir helt færdig...... og senere kalder sofaen

Anmeld

9. september 2010

Mary

Lene76 skriver:

hmmm ja undskyld jeg siger det men det er da ik jer forældres skyld at bh er underbemandet.... syntes det er lidt frækt at spørge til om i kan gi ungerne en kort dag..... man kan jo næsten ik sige nej.

Nu har jeg lige lavet kager som Mille ska ha med i skole imorgen..... også venter jeg lige på at aftensmaden blir helt færdig...... og senere kalder sofaen

Ja ikk?? Men det er jo heller ikke nødvendigvis rart at være et sted hvor der mangler voksenkontakt  Så man gør jo det bedste for sine børn. Synes da det er fair nok de kan være ramt af sygdom, men de må da ha nogle vikarer de kan trække på. Aner ikke noget om sådan noget, synes bare det er træls at blive spurgt....måske fordi de ved en af os har barsel. 

Anmeld

9. september 2010

Lene76

Mary skriver:

Ja ikk?? Men det er jo heller ikke nødvendigvis rart at være et sted hvor der mangler voksenkontakt  Så man gør jo det bedste for sine børn. Synes da det er fair nok de kan være ramt af sygdom, men de må da ha nogle vikarer de kan trække på. Aner ikke noget om sådan noget, synes bare det er træls at blive spurgt....måske fordi de ved en af os har barsel. 

sikkert derfor..... men derfor er det da frækt alligevel, i betaler jo ligeså meget som alle andre for pladsen til jeres piger.

Her i vores område er de heldigvis gode til at skaffe vikarer, men tror nu nok jeg vil blive lidt overrasket over at de havde ringet 3 gange bare for det...... også efter i har hentet ungerne. men pyt så får ungerne osse lige en dag mere hjemme sammen med mor og så er der ingen stess for at komme afsted

Go fridag med pigerne, hvor ska i forresten nu på ferie henne......

Anmeld

9. september 2010

Mary

Lene76 skriver:

sikkert derfor..... men derfor er det da frækt alligevel, i betaler jo ligeså meget som alle andre for pladsen til jeres piger.

Her i vores område er de heldigvis gode til at skaffe vikarer, men tror nu nok jeg vil blive lidt overrasket over at de havde ringet 3 gange bare for det...... også efter i har hentet ungerne. men pyt så får ungerne osse lige en dag mere hjemme sammen med mor og så er der ingen stess for at komme afsted

Go fridag med pigerne, hvor ska i forresten nu på ferie henne......

Turen går til Malta tidligt lørdag morgen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.