Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2010

Lene76

næsten klar til at fejre Mille imorgen, har bagt en masse pandekager og lavet en prinsessekage/barbie (i får billede en anden dag) sammen med Mille. nu ska jeg så lige ha lavet dej til bollerne også er der lige en masse småting med oprydning..... også er det i seng, så jeg kan være klar til imorgen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2010

Lene76

Mille har haft en super dag..... selv siger hun at der må være andre der har fødselsdag idag som er skyld i regnvejret hehe. Tidligt at blive så klog hehe  moren syntes bare det er mærkeligt at hun allerede er 6 år

Håber i andre har haft en go weekend

Anmeld

12. september 2010

bette

heidi som er træt af 3 ting

1. er ikke gået i fødsel endnu

2. har piiiiiise ondt i skridtet hele tiden

3. træt af svigermor som hele tiden synes det er nogle rådne valg af navne vi har oppe og vende.. ihhhh måtte til sidst bare sige.. at det var OS der valgte hendes navn og vi er fuldstændig ligeglade med hvad andre synes

Anmeld

13. september 2010

Anja

Anja, der i dag har sendt 2 raske børn afsted i dp og bh, men nu har en febersyg skoledreng hjemme.

- og har forresten kun 22 dage til pks!

Anmeld

13. september 2010

ka li ja

karina -  har afleveret hendes dejlige afkom i dag. og savner dem allerede... så 7 dage er lang tid.. men moren er trææææææt så det blir dejligt at blive opladet igen

Anmeld

13. september 2010

linemus

Line - ønsker Lenes Mille et stort tillykke med fødselsdagen og glæder mig så meget til at være på den anden side af denne uge dvs. på den anden side af alm. husholdning og børnepleje, forældrerådsmøde, pigernes tandlægebesøg, sundhedsplejerskebesøg, lave folder til bh, hjemmesiderettelser for tidl. arbejdsgiver, lave dåbsinvitationer, fællesspisning i bh, oprydning af bombet hus, bollebagning x 3, kagebagning x 2, fødselsdag, fødselsdag med klassen og fødselsdag med familien

Anmeld

13. september 2010

Marco2

AG - som har haft Emily til tandpleje for første gang, og hun klarede det sååå flot.

Anmeld

13. september 2010

Kaufie

linemus skriver:

Line - ønsker Lenes Mille et stort tillykke med fødselsdagen og glæder mig så meget til at være på den anden side af denne uge dvs. på den anden side af alm. husholdning og børnepleje, forældrerådsmøde, pigernes tandlægebesøg, sundhedsplejerskebesøg, lave folder til bh, hjemmesiderettelser for tidl. arbejdsgiver, lave dåbsinvitationer, fællesspisning i bh, oprydning af bombet hus, bollebagning x 3, kagebagning x 2, fødselsdag, fødselsdag med klassen og fødselsdag med familien

Hatten af for dig!

Anmeld

13. september 2010

ka li ja

linemus skriver:

ok det der var lige en smørre der kunne gi mig mega stress i hovedet!!!! vild nok du kan overskue det.....

men ja det må være dejligt når det hele er overstået

Anmeld

13. september 2010

linemus

ka li ja skriver:

ok det der var lige en smørre der kunne gi mig mega stress i hovedet!!!! vild nok du kan overskue det.....

men ja det må være dejligt når det hele er overstået

Overskue

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.