Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Susan som endelig har afsluttet en arbejdsuge på 50 timer og bare glæder sig max til firmafesten i morgen hvor vi skal være klædt ud som i 1910.
jeg har fået syet kjole som fra dengang og jannik skal have svalehale og høj hat på..
ihhh håber sådan det blir en god fest. !!
linemus skriver: Line - funderer over hvordan jeg skal leve op til sønnens skyhøje forventninger om den sejeste star wars fødselsdagskage på fredag...
Line - funderer over hvordan jeg skal leve op til sønnens skyhøje forventninger om den sejeste star wars fødselsdagskage på fredag...
og jeg glæder mig max til at se den
kan han ikke spises af med sådan en nem en som xander fik??
Susan1978 skriver: Susan som endelig har afsluttet en arbejdsuge på 50 timer og bare glæder sig max til firmafesten i morgen hvor vi skal være klædt ud som i 1910. jeg har fået syet kjole som fra dengang og jannik skal have svalehale og høj hat på.. ihhh håber sådan det blir en god fest. !!
håber fandme du får en fed hyre!!!
god fest, glæder mig til at se billeder
Ammelam i nakken. Hvilken pine. Hvilken smerte.
Grynt som glæder sig til at se Lines mesterværk i form af en starwars kage og høre alt om Susans fest.
Selv ser jeg frem til en uge hvor der kommer til at ske en del. Freja skal indlægges på mandag, så jeg er spændt på hvordan hun reagere, spændt på hvordan det bliver at være der ude, grædefærdig over at hun skal køre alene i taxa hverdag, bekymret og er følelsesmæssigt noget rundtosset over det hele Men først vil jeg starte min weekend med at skulle til fødsesldag og skal se hele min dejlige familie
Grynt/Tina skriver: Grynt som glæder sig til at se Lines mesterværk i form af en starwars kage og høre alt om Susans fest. Selv ser jeg frem til en uge hvor der kommer til at ske en del. Freja skal indlægges på mandag, så jeg er spændt på hvordan hun reagere, spændt på hvordan det bliver at være der ude, grædefærdig over at hun skal køre alene i taxa hverdag, bekymret og er følelsesmæssigt noget rundtosset over det hele Men først vil jeg starte min weekend med at skulle til fødsesldag og skal se hele min dejlige familie
Tina hvorfor skal hun indlægges og køre med taxa hver dag, jeg har vist ikke fulgt med. ja det lyder heller ikke specielt rart i mine ører.
heidi som lige har været ude og gå en tur i skoven.. det var sku herligt med frisk luft... og jeg klarede alle bakkerne til trods for mine rådne plukveer...
8 dage til termin..
bette skriver: heidi som lige har været ude og gå en tur i skoven.. det var sku herligt med frisk luft... og jeg klarede alle bakkerne til trods for mine rådne plukveer... 8 dage til termin..
Satte det gang i noget??
Kaufie skriver: Satte det gang i noget??
næh ik en meter
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128