Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. september 2010

Lene76

Mary skriver:

Turen går til Malta tidligt lørdag morgen! 

ej hvor dejligt, rigtig go ferie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2010

ka li ja

Mary skriver:

Maria - vil bare lige fortælle hvorfor bhv ringede så ivrigt igår. De er underbemandet pga sygdom og ville høre om vi kunne give pigerne en kort dag! Hader det der altså!! - det er jo ikke ligefrem billigt at have dem i bhv  Nå, men de fik naturligvis en kort dag (og fri i morgen) selvom jeg var hjemme for at søge praktikplads, læse til en prøve OG pakke til ferien i morgen!  Så nu er jeg lidt bagud....bare lidt, suk!

tænk at de ringer om sådan noget! de burde sgu bare hive en vikar ind. det må egentlig være deres problem!! øv......

Anmeld

9. september 2010

Lise

Lise - skal til familie-rendsammen i weekenden, og glæder sig MEGA!!!  Vi bliver 40 mennesker i en hytte fredag-søndag, og mange af dem har jeg ikke set i aaaaal for lang tid... jubiiii

Anmeld

9. september 2010

ka li ja

Lise skriver:

Lise - skal til familie-rendsammen i weekenden, og glæder sig MEGA!!!  Vi bliver 40 mennesker i en hytte fredag-søndag, og mange af dem har jeg ikke set i aaaaal for lang tid... jubiiii

åhh det er så hyggeligt kan godt forstå du glæder dig

Anmeld

10. september 2010

Kaufie

Mette, får noget ud af fredagen - den startede kl 4.45........ifølge William, der højt proklamerede at han var færdig med at sove....

Anmeld

10. september 2010

Marco2

Lise skriver:

Det var vi til i sidste weekend, Med mark-ræs, ridning, kalvefødsel, malkning mm. Skide hyl. Ha' en rigtig god weekend.

Anmeld

10. september 2010

Marco2

Kaufie skriver:

Mette, får noget ud af fredagen - den startede kl 4.45........ifølge William, der højt proklamerede at han var færdig med at sove....

Puuuh det er tidligt. Her var tv'et blevet tændt så mor og far ku' få lov at sove til kl. 7....

Anmeld

10. september 2010

Kaufie

Marco2 skriver:

Puuuh det er tidligt. Her var tv'et blevet tændt så mor og far ku' få lov at sove til kl. 7....

Som jeg også forklarede William, så ER der ikke noget i TV kl 4.45 - og så tænder man for Ramasjang, hvor de ligger og snorker.... "Se selv - man skal ligge i sin seng og sove!!!!"

Men altså - når først knægten er vågen, så går kroppen i gang - så skal han jo tisse (og mig med) - og så bliver han sulten (og mig med)- og....så er man jo faktisk også selv ret vågen.... Indtil i aften kl 21..... 

"Stakkels" min mand at have så træt en kone på en fredag aften......Problemet er bare, at jeg så ikke rigtig kan retfærdiggøre, at han skal tage morgentjansen dagen efter - og så kører vi lidt i ring (indtil jeg går på barsel og kan tage middagslur - glæder mig!)

Anmeld

10. september 2010

Siber

Rikke - har besøg fra Bornholm, dejligt med lidt aflastning!

Anmeld

10. september 2010

Lene76

så er det imorgen det er store bage dag... hehe

Vi ska holde fødselsdag for Mille på søndag og hun har bestilt pandekager og boller og en prinsessekage..... så moren må igang

ska lige til spinning imorgen formiddag også er det bage tid

go weekend girls

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.