Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mette, har klippet, badet og puttet knægten, smurt madpakker og lavet både frugt og grøntposer og sidder nu med lidt ekstra på et fad foran mig mens jeg venter på at manden skal løsrive sig fra sit computerspil (!!!) så jeg kan få tiltrængt fod- og ballemassage
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kaufie skriver: Mette, har klippet, badet og puttet knægten, smurt madpakker og lavet både frugt og grøntposer og sidder nu med lidt ekstra på et fad foran mig mens jeg venter på at manden skal løsrive sig fra sit computerspil (!!!) så jeg kan få tiltrængt fod- og ballemassage
det lyder ellers lækkert...
Har nu 2 syge børn fyldt med snot, øjenbetændelse og feber
heidi med barn der lige har bidt mig i armen..
arm er nu blå og svier lidt..
Mette, sender tanker til Nadi - og har lige lært en ny sang af William:
Sommerfuglen, sommerfuglen flyver gennem stuen
når den rammer ruden
får den en på tuden
sommerfuglen, sommerfuglen vil så gerne ud
Kaufie skriver: Mette, sender tanker til Nadi - og har lige lært en ny sang af William: Sommerfuglen, sommerfuglen flyver gennem stuen når den rammer ruden får den en på tuden sommerfuglen, sommerfuglen vil så gerne ud
Den kan vi også her i huset
Marie - han lige trøstet Freja, der var stået ud af sengen og stod midt i værelset og græd højlydt - tilsyneladende fordi "alting er så kedeligt"
..Og også Marie, der efter at have læste Bettes status tænker: "så har vi det nok ikke så slemt endda med Malte"
Kan også variere den lidt...
...Når den rammer døren, siger den av for søren
Eller...
...Når den rammer panden, siger den av for f....
Monica
Monica skriver: Kan også variere den lidt... ...Når den rammer døren, siger den av for søren Eller... ...Når den rammer panden, siger den av for f.... Monica
Haha - ja, den med døren havde han også hørt før - det blev bare til "siger den Av for pokkers da osse"..... Det rimer knapt så godt, men lyder skægt. Det tredje vers tror jeg lige vi gemmer et par år eller....10...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128