1000 tak piger for jeres tanker og krammer.
Starter med vi skal have en del møder med børnelæge, psykolog, sygeplejerske, psykriater, pædagoger, PPR, talepædagog...og er der flere uhmmm og så os. 
Freja bliver dagsindlagt i 3 uger hvor hun er ude på spyk. i et dagsafsnit. Dagsafsnittet er lidt lige som at gå i bh, der er bare kun 6 børn og en masse voksne som observere, video filmer hende, snakker osv osv. De laver meget voksen styret aktiviteter for at se hvad børnene kan og reagere på forskellige situationer. De kommer også meget ud og der er mange skift i løbet af en dag...igen for at se hvordan de reagere.
Fordi det er et dagsafsnit skal Freja afsted kl 8 om morgnen og kommer hjem kl 15 om eftermiddagen i 4 dage om ugen. Om fredagen er hun i hendes normale bh.
Jeg ved hun får det super godt og at de er rigtig dygtige der ude. Men Freja er MIN baby og hun burde være hos MIG. JEG forstår hende og kender hende ud og ind...de folk der kender hende slet ikke....tænk hvis hun har brug for mig i løbet af dagen og jeg bare slet ikke er der
Jeg ved det er pjat, men mit moderhjerte er lige ved at briste. Jeg tænker, hvad finder de, hvad er resultatet, hvad er hendes fremtid?
Glæder mig til det hele er overstået så vi alle véd hvad og hvordan det hænger sammen.
Anmeld