Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Haha - ja, den med døren havde han også hørt før - det blev bare til "siger den Av for pokkers da osse"..... Det rimer knapt så godt, men lyder skægt. Det tredje vers tror jeg lige vi gemmer et par år eller....10...

hahahahaha in your dreams!!!!! 10 år!!! han siger både fucking og pis og lort osv inden han slutter i børnehaven. bare vent!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Plysbjørnen

Betina - som nu er uden bil

Anmeld

8. september 2010

Anja

Anja, der har haft den mest forfærdelige nat med Elias, der er vågnet i gråd ca hvert kvarter og sagt at det gør ondt i ørerne.  Fedt med en god ørelæge! Har fået en tid til ham i dag kl 11

Anmeld

8. september 2010

Mary

Maria - bliver helt paranoid eftersom børnehaven har ringet til os 3 gange EFTER ungerne var hentet!!? Det har de altså aldrig gjort før.....og jeg synes virkelig det er mærkeligt 

Anmeld

8. september 2010

ka li ja

Mary skriver:

Maria - bliver helt paranoid eftersom børnehaven har ringet til os 3 gange EFTER ungerne var hentet!!? Det har de altså aldrig gjort før.....og jeg synes virkelig det er mærkeligt 

hvad ringer de om når i har hentet ungerne???

Anmeld

8. september 2010

Astrid P

Astrid - genoplever de gode gamle dage: Der er Road House på TV2film...

Anmeld

8. september 2010

Mary

ka li ja skriver:

hvad ringer de om når i har hentet ungerne???

Aner det virkelig ikke! Vi var ude at køre langt, så vi har ikke været obs på telefonerne  Har sagt til Henrik at han SKAL spørge dem i morgen, hvad det drejer sig om. 

Anmeld

8. september 2010

Susan1978

Susan som indtil nu har arbejdet 31 timer denne uge og der er stadig 2 dage tilbage..

Anmeld

9. september 2010

ka li ja

Mary skriver:

Aner det virkelig ikke! Vi var ude at køre langt, så vi har ikke været obs på telefonerne  Har sagt til Henrik at han SKAL spørge dem i morgen, hvad det drejer sig om. 

ja jeg er da mægtig nysgerrig efter at vide hvorfor de er så ihærdige....

Anmeld

9. september 2010

ivfmarie

Mary skriver:

Har I tjekket at I har ALLE børnene??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.