Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

Lene76

Marco2 skriver:

Skal du ikke selv derud i aften?

nej jeg gider ik og ta derud med 3 unger alene...... manden er på herre weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Grynt

1. dag af ialt 6 ugers udrednings forløb for Freja....syntes det lidt hårdt..har tudet ca 3 gange idag

Anmeld

3. september 2010

ivfmarie

Grynt/Tina skriver:

1. dag af ialt 6 ugers udrednings forløb for Freja....syntes det lidt hårdt..har tudet ca 3 gange idag

Anmeld

3. september 2010

bette

træt af at have ondt i maven uden nogen tegn på snarlig fødsel.. 

giiiiiider ik mere nu.. 

bliver altså så skuffet hver gang jeg skal tisse og der ikke er noget klamt i mine trusser.. øv også.. 

bebs blev skønnet 3500g hos jordmoder idag.... 

Anmeld

3. september 2010

Lene76

Jeg har osse været til jdm idag..... fik da lige en overraskelse..... havde hørt efter mit aks at jeg min livmoder var syet sammen 8-10 steder.... næh nej helt misforstået jeg havde en flænge på 10-15 cm i højre siden udover det hul som lægerne lavet for at få Viktor ud... hmmmm nu ved jeg da både hvorfor det tog så længe om at kommer over det kejser men osse hvorfor jeg nogengange er øm i højre side..... så hun jdm mente at jeg vil få kejser ca 8-14 dage før termin. så nu venter jeg bare på hva lægen siger den 29 sept.....

Anmeld

3. september 2010

Lene76

Grynt/Tina skriver:

Stort kram til dig..... pyh det må været hårdt også i 6 uger......

Anmeld

4. september 2010

linemus

Line
- har ikke skrevet status i lang tid
- har en søn, der er vild med at være spejder efter 2 gange: det er for fedest!
- har gjort et kup på loppemarked og købt en tigerdyr-gyngehest til 900,- for kun 40,-
- venter på at sende søn og mand i byen, så mig og Sofieskatten kan få huset helt for os selv indtil imorgen
- har lavet den mest fantastiske rå! chokoladekage
- har en stor lille datter på 4 mdr. idag

Anmeld

4. september 2010

Lise

Lise - har den dejligste baby-mus, der netop nu sidder og hviner og hujer og hejer til Teletubbies  Åååårhh, han er sååe sød, at det nogle gange gør helt ondt indeni

Anmeld

4. september 2010

ka li ja

karina - savner sine børn efter alt det kærlighed fra line og lise

- har lige lavet 2 dåbs kager

- ligger nu og slapper af inden mig og min dejlige kæreste skal til 2 gange 30 års fødselsdag i aften

Anmeld

4. september 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Stor krammer til dig

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.