Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2010

Tynen

Susan1978 skriver:

ja og jeg skal sgu være på arbejde til kl 16..  det skal nok blive morsomt..

It´s gonna be a loooooooong day

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2010

Lise

Susan1978 skriver:

ja og jeg skal sgu være på arbejde til kl 16..  det skal nok blive morsomt..

Arj for helvede Susan - og du var med hele vejen, var du ikke?

Jeg har sovet to timer, men jeg skal heller ikke andet end at passe baby og handle til aftensmad.

Anmeld

1. september 2010

Susan1978

Lise skriver:

Arj for helvede Susan - og du var med hele vejen, var du ikke?

Jeg har sovet to timer, men jeg skal heller ikke andet end at passe baby og handle til aftensmad.

jo jeg var, jeg blundede lidt fra 4-430 og fra 5-6.30..  men sov aldrig rigtigt. - så skulle jeg tisse, så var jeg sulten og sådan frem og tilbage, lå på sofaen underm min dyne med computeren tændt på sofabordet.

6:30 stod ungerne op også var det slut med at sove og det var jo faktisk også ved 7 tiden at det blev virkelig spændende..

men det passede med at jeg kunne nå på arbejde inde for flex reglerne.

Anmeld

1. september 2010

ka li ja

ja jeg vil nu også sige at jeg er rimelig brugt i dag.....

måske man skal tidlig i seng... aaaaj det sker nok aldrig

Anmeld

1. september 2010

Lise

Kaufie skriver:

Hmmmm..... hvad skal man lige pakke ved 2. gangs fødsel??

Jeg går jo ud fra vi kun skal være der de der 6-7 timer..... Så det er vel blot lidt tøj til bebs? Kamera og vandrejournal kan jo ikke pakkes før man tager afsted....

Jeg pakkede det jeg kunne forestille mig evt at få brug for ifm fødslen (Kamera, sokker, læbepomade, ekstra undertøj, tøj til hjemtur) plus babytøj og sårn.

Jeg skulle sove blive et døgn da Casper var bleg, så Christian blev sendt hjem efter toiletsager og ekstra tøj. Men vi bor også kun 5 min fra hospitalet jo..

Anmeld

1. september 2010

Lise

ka li ja skriver:

ja jeg vil nu også sige at jeg er rimelig brugt i dag.....

måske man skal tidlig i seng... aaaaj det sker nok aldrig

Jeg fatter slet ikke at jeg kun har sovet 1½-2 timer i nat. Har slet ikke rigtigt været træt idag

Anmeld

1. september 2010

ka li ja

Lise skriver:

Jeg fatter slet ikke at jeg kun har sovet 1½-2 timer i nat. Har slet ikke rigtigt været træt idag

hehe heller ikke mig. jo jeg havde krise kl 19.30 her til aften. men nu kører den så stadig derud af.. jeg må hellere lukke ned og få en go nats søvn

Anmeld

3. september 2010

Lene76

Dejligt med en fridag, ska til 1 jdm besøg idag..... ögså ska jeg til frisør og klippes blir så dejligt.

Go weekend girls  jeg kommer nok ik til at være så meget på pga jeg er home alone med alle 3 unger i weekenden......

Har 4 billetter til tivoli friheden (Århus) i aften hvor Sanne S spiller så hvis nogen sku ha lyst så er i velkommen til at komme forbi og hente billetterne 

Anmeld

3. september 2010

Marco2

Lene76 skriver:

Dejligt med en fridag, ska til 1 jdm besøg idag..... ögså ska jeg til frisør og klippes blir så dejligt.

Go weekend girls  jeg kommer nok ik til at være så meget på pga jeg er home alone med alle 3 unger i weekenden......

Har 4 billetter til tivoli friheden (Århus) i aften hvor Sanne S spiller så hvis nogen sku ha lyst så er i velkommen til at komme forbi og hente billetterne 

Skal du ikke selv derud i aften?

Anmeld

3. september 2010

Siber

Rikke - sukker lidt for tiden, Johanna er bare en prøvelse for tiden, så jeg tror at trodsen er kommet til vores lille hjem i Norge også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.