Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Hmmmm..... hvad skal man lige pakke ved 2. gangs fødsel??

Jeg går jo ud fra vi kun skal være der de der 6-7 timer..... Så det er vel blot lidt tøj til bebs? Kamera og vandrejournal kan jo ikke pakkes før man tager afsted....

ja man kan aldrig vide... jeg var der 4 dage!! så er det ikke nok at pakke til et par timer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2010

bette

Kaufie skriver:

Hmmmm..... hvad skal man lige pakke ved 2. gangs fødsel??

Jeg går jo ud fra vi kun skal være der de der 6-7 timer..... Så det er vel blot lidt tøj til bebs? Kamera og vandrejournal kan jo ikke pakkes før man tager afsted....

tjo jeg skal pakke ligesom første gang.. jeg tager nemlig noget medicin som gør at jeg skal blive på barsels gangen i 2 døgn efter.. pisse irriterende.. men sådan er det jo

Anmeld

31. august 2010

Siber

Rikke - har haft møj sure præpubbe børn til morgen, troede det ville ændre sig da jeg hente dem i børnehaven, men næ nej det fortsatte!

Anmeld

31. august 2010

..

overtager hus om 1 (ÉN) time..

Anmeld

31. august 2010

Anja

Macrolf skriver:

overtager hus om 1 (ÉN) time..

Spændende

Anmeld

31. august 2010

Kaufie

bette skriver:

tjo jeg skal pakke ligesom første gang.. jeg tager nemlig noget medicin som gør at jeg skal blive på barsels gangen i 2 døgn efter.. pisse irriterende.. men sådan er det jo

Ja ok - så skal der lidt til.....

Men hvis jeg evt skal blive længere tid bliver manden sendt hjem efter forsyninger - kattene skal jo alligevel fodres - og den store dreng skal jo ligesom også passes og hentes og bringes.... Ikke på  vilkår om jeg vil forberede mig på komplikationer...

Anmeld

31. august 2010

Louise mortil4

Helt vildt glad og lettet, håber der nu ENDELIG kommer HELT ro på fra den side af nu 

Anmeld

31. august 2010

Kaufie

Mette, er i øvrigt lige gået ind i sidste trimester.....

Anmeld

1. september 2010

Lise

Lise - synes det var en hård fødsel. Træt nu!

Anmeld

1. september 2010

Susan1978

Lise skriver:

Lise - synes det var en hård fødsel. Træt nu!

ja og jeg skal sgu være på arbejde til kl 16..  det skal nok blive morsomt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.