Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Kaufie

Hjemme efter weekend med søsters 40 års fødselsdag, William i seng kl 23, mig selv kl 1.30, så begge op kl 6  I dag videre til familietamtam med run på ungerne igen - William fik heldigvis lur i bilen - og jeg selv på en sofa i legeværelset....... W puttet kl 22 i egen seng - nu står den på taskepakning og madpakkesmørring ....... Er der snart weekend igen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2010

Marco2

Susan1978 skriver:

de der ost skinke horn der er det den opskrift der blev lagt ind her på siden?

skriv lige om de er gode..  overvejer selv at lave dem.

Nej, har ikke set nogen opskrift på dem herinde. Fandt bare en tilfældig opskrift på nettet. De var forholdsvis nemme at lave og der blev ret mange, så der er nogen til fryseren. Har ikke selv smagt dem, men er spændt på hvad "fruen" siger til dem idag. Men hun var selv med til at bage dem, og det plejer at hjælpe. Skal nok give en tilbagemelding når jeg får dem smagt.

Anmeld

30. august 2010

ivfmarie

Marie - har næsten fået armene ned efter at være blevet nr. 3 til Jysk Mesterskab i Agility i weekenden.. Bare en skam at armene skal bruges til at ryde op med nu... Sikke et antiklimaks

Anmeld

30. august 2010

Marco2

ivfmarie skriver:

Marie - har næsten fået armene ned efter at være blevet nr. 3 til Jysk Mesterskab i Agility i weekenden.. Bare en skam at armene skal bruges til at ryde op med nu... Sikke et antiklimaks

FLOOOOT!

Anmeld

30. august 2010

Joan ( Smallie )

Joan der idag fik at vide hun var en kælling fordi hun tog en mand i at stjæle naboens æbler

Men det var sku da ikke mig der var forkert på den. Hvad sker der lige for folk.

Men heldigvis kan det ikke fælde mig jeg er så oven på idag

Anmeld

30. august 2010

Joan ( Smallie )

ivfmarie skriver:

Det er sku da i orden det der. SÅ FLOT

Anmeld

30. august 2010

Siber

ivfmarie skriver:

I er såååå dygtige!!!

Sejers knus Siber

Anmeld

31. august 2010

bette

heidi som tror hun vil pakke tasken til fødslen idag..

jeps det er staaaaadig ikke gjort..

Anmeld

31. august 2010

Kaufie

bette skriver:

heidi som tror hun vil pakke tasken til fødslen idag..

jeps det er staaaaadig ikke gjort..

Hmmmm..... hvad skal man lige pakke ved 2. gangs fødsel??

Jeg går jo ud fra vi kun skal være der de der 6-7 timer..... Så det er vel blot lidt tøj til bebs? Kamera og vandrejournal kan jo ikke pakkes før man tager afsted....

Anmeld

31. august 2010

Plysbjørnen

Hmmmm..... hvad skal man lige pakke ved 2. gangs fødsel??

Jeg går jo ud fra vi kun skal være der de der 6-7 timer..... Så det er vel blot lidt tøj til bebs? Kamera og vandrejournal kan jo ikke pakkes før man tager afsted....

Tja, der kan stadig opstå komplikationer... Ville også hellere være på den sikre side... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.