Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2010

Lene76

hjemme igen efter en go gårtur ved marselisløbet,  stolt af mine kære mand som løb 12 km på 1,16 han er så sej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2010

Lise

Lise - træt med træt på efter at have gæster til hjemmegjort sushi igår, hvor storesønnen overnattede hos sin fætter.. den blev lidt høj med masser af vin, og så aaaaalt for lidt søvn  Men hyggeligt var det  Glæder sig nu til hjemmegjort burger senere med guacamole, chilimayo, cheddar og hele svineriet  

Anmeld

29. august 2010

ka li ja

karina - børnefri  (savner dem allerede) og mega uvenner med x.....

lorte søndag hvor jeg burde ha ryddet op og gjort rent. men har stenet sex and the city2 i stedet for og spist wafler!!!!!!

Anmeld

29. august 2010

Susan1978

Susan - har bagt mega mange muffins med Ea og en veninde.

se selv... (skod telefonkamera)

Anmeld

29. august 2010

Monica

Er i dag blevet gudmor til en skøn lille pige. Det er jeg bare så glad og stolt af

Anmeld

29. august 2010

Mie A

Overvejer hvordan jeg skal spørge min mor, om hun vil passe mine børn i en uge??

Har nemlig lige fået tilbudt en uges betalt ferie til syden af min bror...

Anmeld

29. august 2010

Plysbjørnen

Betina - Har fået studset hår i dag... Har kun fået klippet spidser i det korte, og det andet er klippet op til...

Anmeld

29. august 2010

Marco2

AG - træt … op tidligt, bagt boller, bagt skinke/oste-horn til madpakke, lavet brunch til overnattende gæster, fodret høns i børnehaven, været ude at lede efter min mors kat der ikke har været hjemme siden fredag, gået med hunden, til fødselsdag ved svigerfar og papsvigermor og til sidst puttet prinsessen. Sidder nu og bliver kløet på ryggen og så er det GO'NAJT!

Anmeld

29. august 2010

Plysbjørnen

Marco2 skriver:

AG - træt … op tidligt, bagt boller, bagt skinke/oste-horn til madpakke, lavet brunch til overnattende gæster, fodret høns i børnehaven, været ude at lede efter min mors kat der ikke har været hjemme siden fredag, gået med hunden, til fødselsdag ved svigerfar og papsvigermor og til sidst puttet prinsessen. Sidder nu og bliver kløet på ryggen og så er det GO'NAJT!

Kan godt forstå du er træt...

Anmeld

29. august 2010

Susan1978

Marco2 skriver:

de der ost skinke horn der er det den opskrift der blev lagt ind her på siden?

skriv lige om de er gode..  overvejer selv at lave dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.