Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

Mary

For lige at komme med en sidebemærkning til Julianes pæne ord her til morgen, så er det ikke mere end et par uger siden hun spurgte om Dicte var kommet ind i min mave igen!  ....men jeg har jo også tabt 5 kg siden, så det kan være det hun kan se, hehe. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Kaufie

Mette, går i øvrigt officielt på barsel d. 16 oktober - shit der er ikke længe til..... I dag faldt det på plads med min afløser, som er en anden i studiegruppen, der gerne ville have nye udfordringer - der skal så findes en vikar til hendes stilling - men jeg får det MEGET nemmere med at lære hende op fremfor en spritny i Uni-verdenen - så alle er glade 

Anmeld

27. august 2010

Mikkelmusen

Christina - træt af at låne ting ud som folk så bare forventer at de kan beholde til evig tid. Og når man så ringer for at få sine ting retur så får man svaret at de skal bruge det... Øhhh NEJ. JEG skal bruge MINE ting når det passer MIG. Hvis du virkelig skal bruge det så køb en selv for helvede......!!!!!

Anmeld

27. august 2010

birgittemarie

Marco2 skriver:

Hvornår starter hun i børnehave?

Så kan du da få lidt fred med kun mindstemanden hjemme

Knus AG

Tak for tanken og ja, det skal nok blive godt. Selvom hun sværger, hun nægter at gå derhen, hvis ikke jeg går med. Men det kommer jeg jo så også til nogle gange i hvert fald.

Jeg ved bare ikke, hvor lang tid, der går, før hun får en plads. Men jeg øjner da luft forude.

Hvordan går det med graviditeten?

Knus Birgitte

Anmeld

27. august 2010

Lene76

Kaufie skriver:

Mette, går i øvrigt officielt på barsel d. 16 oktober - shit der er ikke længe til..... I dag faldt det på plads med min afløser, som er en anden i studiegruppen, der gerne ville have nye udfordringer - der skal så findes en vikar til hendes stilling - men jeg får det MEGET nemmere med at lære hende op fremfor en spritny i Uni-verdenen - så alle er glade 

fedt det jo lige om snart.......  jeg går fra den 3 dec, da jeg har et par uger ferie og afsp så det er osse snart..... glæder mig til at ha fri i dec, så jeg rigtig får tid til at jule hygge nykke

Anmeld

28. august 2010

Susan1978

Susan - har været til POMP de LUX tøj party i dag.. og det blev en dyr fornøjelse at have et stks preteen datter med..

hvorfor faen skulle der også være tøj m palietter og andet bling bling..

men så er der også bestilt tøj til både jul/nytår og andre lejligheder..

Anmeld

29. august 2010

Marco2

Susan1978 skriver:

Susan - har været til POMP de LUX tøj party i dag.. og det blev en dyr fornøjelse at have et stks preteen datter med..

hvorfor faen skulle der også være tøj m palietter og andet bling bling..

men så er der også bestilt tøj til både jul/nytår og andre lejligheder..

Jeg var også afsted idag. Men heldigvis var Emily ovenpå og lege da de viste bling bling tøjet. Kom af med en formue … "Prinsesse-kjolen" Eileen kunne jeg dog ikke stå for så den er købt til jul/nytår

Anmeld

29. august 2010

Susan1978

Marco2 skriver:

Jeg var også afsted idag. Men heldigvis var Emily ovenpå og lege da de viste bling bling tøjet. Kom af med en formue … "Prinsesse-kjolen" Eileen kunne jeg dog ikke stå for så den er købt til jul/nytår

lige præcis.. den har jeg også købt til Ea og de der balonbukser med palietter.  + sølv leggings..  og et sæt med ballonbukser og en tunika 

købte også elefant huer og nattøj til dem begge 

undertøj til Emil, + den der Emil bluse og de der grand dad basis bluser..

der var en del jeg synes der var kedeligt.. men de har meget fedt basis tøj synes jeg.

Anmeld

29. august 2010

Siber

Rikke - nyder stilheden, er alene hjemme. Andreas og tøserne er ude og gå på fjeldet!

Anmeld

29. august 2010

Anja

Har liv og glade dage i huset, da både Elias og Jonas har en kammerat på besøg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.