Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2010

linemus

Line - ude at spadsere i det duftende solskinsvejr med skvulpelyde fra havet og mågeskrig fra oven. Og med snakkende baby, der vist ikke har tænkt sig at sove. Og med meget lille lyst til at skulle hjem og lave aftensmad... Her er så dejlig stille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2010

Grynt

Siber skriver:

Rikke - er sygemeldt til torsdag hvor jeg skal til læge igen. Min leder sagde at hvis jeg kom tilbage til arbejde, så skal jeg være kontormus, og ikke være sammen med børnene! Så nu er det slappe på sofa og strikke lidt og se på tv med knald gode serier.............øh not! ingen gode serie på norsk tv!

Nej men så KAN du da altid give dig i sving med at sy...det véd jeg jo du kan...måske sengetøj til den bette....har set de har det flotteste stof med æbler i stof og stil

Godt du er blevet sygemeldt!!

Anmeld

27. august 2010

Siber

Grynt/Tina skriver:

Nej men så KAN du da altid give dig i sving med at sy...det véd jeg jo du kan...måske sengetøj til den bette....har set de har det flotteste stof med æbler i stof og stil

Godt du er blevet sygemeldt!!

ja det bliver herligt at få tid til at sy!

Både med og uden æbler

Jeg vil bare gerne have en ny symaskine!

Anmeld

27. august 2010

Lise

Lise - har ooooondt i sin tand og af sig selv. Dumme tandlæge stjæler alle de penge jeg ikke har, men godt kunne have brugt på tøj i stedet..  

Anmeld

27. august 2010

Siber

Lise skriver:

Lise - har ooooondt i sin tand og af sig selv. Dumme tandlæge stjæler alle de penge jeg ikke har, men godt kunne have brugt på tøj i stedet..  

øv øv god bedring Lise

Anmeld

27. august 2010

Marco2

AG - som har været ude og supershoppe feeedt tøj til Emily. Tøsen ku' overhovedet ikke passe nogle af hendes lange bukser mere. Og så er vinterjakken i hus samt vinterstøvlerne bestilt.

Anmeld

27. august 2010

bette

linemus skriver:

Line - ude at spadsere i det duftende solskinsvejr med skvulpelyde fra havet og mågeskrig fra oven. Og med snakkende baby, der vist ikke har tænkt sig at sove. Og med meget lille lyst til at skulle hjem og lave aftensmad... Her er så dejlig stille

det lyder jo nærmest helt himmelsk... gad jeg dælme godt..

har slet ikke været ved havet i år

Anmeld

27. august 2010

Kaufie

Mette, tænker på sin søster.... hun holder 40 års fødselsdag i morgen, så der skal bettesøs op og sige et par ord.....

Anmeld

27. august 2010

ivfmarie

Lise skriver:

Nååårh, hun er sød

Simon bliver ved med at sige at jeg har en tyk mave, og igår spurgte han om der var en lille baby derinde  

Ha ha.. djævleunge.. fik han en ørefigen, så!?

Anmeld

27. august 2010

ivfmarie

Marie - må hellere komme tidligt i seng, skal op kl 4.15 . Jeg skal bare liiige se hvor pinlige de er i Talent(løs) i aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.