Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2010

linemus

Line - bager brunsviger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2010

ka li ja

linemus skriver:

bager du??

hvordan har du overskud til det??

jeg var ved at falde i søvn på vej hjem. og gik kold da ungerne skulle puttes... og er monster træt nu....

men tusind tak for et par hyggelige dage

Anmeld

23. juli 2010

Lene76

glæder mig til idag kl 16, der har jeg ferie i 4 uger blir så nice

Anmeld

23. juli 2010

bette

linemus skriver:

eeeeeeelsker brunsviger.... nam nam

Anmeld

23. juli 2010

ka li ja

- kan ikke forstå hvorfor alting skal ende med at gøres i sidste øjeblik...... og tit for sent!!! spark i røven til mig selv!!

og har tilmed mistet min pung, og har fundet ud af at nogen har hævet 1800kr på min konto!! øv   og mangler mit kørerkort

Anmeld

23. juli 2010

Lene76

ka li ja skriver:

- kan ikke forstå hvorfor alting skal ende med at gøres i sidste øjeblik...... og tit for sent!!! spark i røven til mig selv!!

og har tilmed mistet min pung, og har fundet ud af at nogen har hævet 1800kr på min konto!! øv   og mangler mit kørerkort

ej øv....... det er da noget pis, specielt det med pengene og kørekortet. har du fået den melst stjålet og snakket med din bank.... for det er vist noget med at hvis du kan bevise at det ik er dig der har hævet pengene så er der en forsikring der dækker det meste af beløbet.

kender godt dem med at sparke sig selv i røven  ha en go dag

Anmeld

23. juli 2010

Susan1978

Har fået bagt de forkerte bunde til en dåbskage, nedern..  så må på den igen i aften, også skred tidsplanen..

gir Kalija og TUT en kæmpe kram

Anmeld

23. juli 2010

Anja

Anja, der efterhånden glæder sig til, at ungerne igen skal i dp/BH/SFO så mit bækken kan få lidt mere ro og så plukkeveerne ikke kommer konstant   - men de er "desværre" hjemme hele næste uge også

Anmeld

23. juli 2010

Joan ( Smallie )

Joan som bygger sandkasse på 5,40 m gange 5,40 m med legetårn og gynge i til ungerne men for hulan det er varmt at arbejde i det her vejre.

Der er vist dømt badning når ungerne står op.

Anmeld

23. juli 2010

ka li ja

- siger tak for tanken lene

jeg har talt med forsikringen i dag og de dækker i det mindste udgifter til nut kørekort og sygesikringsbeviser og pung.

og banken ville undersøge om jeg kunne få erstattet nogle af de hævede penge.

og min elskede mormor gav mig lige lidt til vejen at leve for fordi hun syntes det var så synd

nu er mig og ungerne lige kommet hjem fra hyggeaften hos moster, hvor vi sluttede af med at se jackass..... hmm... det syntes børnene var sjovt!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.