Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anja skriver: Spændende! Har I fundet noget andet?
Spændende!
Har I fundet noget andet?
Vi har da kigget os omkring, faktisk også på et par huse i Høng Men vi afventer lige og ser hvad interessen for huset er før vi går igang med at kigge på huse mere konkret. Muligvis starter vi med at leje noget indtil vi er sikre på hvor i landet vi vil bo....eller skulle jeg skriver, hvor på sjælland vi vil bo
Mary skriver: Vi har da kigget os omkring, faktisk også på et par huse i Høng Men vi afventer lige og ser hvad interessen for huset er før vi går igang med at kigge på huse mere konkret. Muligvis starter vi med at leje noget indtil vi er sikre på hvor i landet vi vil bo....eller skulle jeg skriver, hvor på sjælland vi vil bo
Høng er et dejligt sted - lidt på landet. Hvis jeg frit skulle vælge et sted på Sjælland ville jeg vælge Sorø eller Holbæk, det er meget naturskønne steder.
Mette, har været i sommerhus i Sæby idag - og sørme om ikke William stadig er en ægte vandhund, der kastede sig ud i bølgerne og SLET ikke havde tid til en lur....
bette skriver: heidi som lige er blevet sygemeldt resten af tiden pga plukveer som bider... og som nu venter på sit urin der bliver dyrket til imorgen.. der var blod, protein og flytternkjgfnogoifjgio som jeg ikke kan udtale eller stave.. haha.. i min urin.. hmm.. måske blærebetændelse måske ik..
heidi som lige er blevet sygemeldt resten af tiden pga plukveer som bider...
og som nu venter på sit urin der bliver dyrket til imorgen.. der var blod, protein og flytternkjgfnogoifjgio som jeg ikke kan udtale eller stave.. haha.. i min urin.. hmm.. måske blærebetændelse måske ik..
Leukocytter...?
Anyways, PAS NU PÅ DIG SELV!!!
Susan som PT sidder og modellere til en dåbskage.. men ved i hvad det er bare for varmt til noget som helst.. det nærmest smelter mellem fingrene på mig.
Mettes knægt bad selv om at komme på potte her til (tidlig) morgen - og ville ikke have ble på igen...... Så..... Nu må vi hellere prøve projekt blefri igen..... Blev heller ikke det mindste beroliget af venindens pædagog-storesøster i går mht at det går af sig selv når først han kommer i børnehave. Der går åbenbart en del 4-årige rundt med ble fordi det er nemt for dem - og fordi forældrene har forpasset den åbenlyse chance når barnet selv giver tegn......
ivfmarie skriver: Leukocytter...? Anyways, PAS NU PÅ DIG SELV!!!
hahah ja total råddent ord jeg bare aldrig lære.. hehe
Ondt i ben og ryg, gud hvor er Emma da tung at bære på...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128