Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2010

Tut

Tut - vender stærkt tilbage til baby.dk, når overskudet er her.

Er stadig lidt chokeret over at Jonas er død, og bruger tiden på at mindes ham med vennerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2010

linemus

ka li ja skriver:

bager du??

hvordan har du overskud til det??

jeg var ved at falde i søvn på vej hjem. og gik kold da ungerne skulle puttes... og er monster træt nu....

men tusind tak for et par hyggelige dage

Der er altid lige en lille snert af overskud, når det gælder kage Især brunsviger med dobbelt fyld

Men jeg var dælme også træt og nød roen Ja selv tusind tak, det var så dejligt at se jer

Anmeld

24. juli 2010

linemus

ka li ja skriver:

- kan ikke forstå hvorfor alting skal ende med at gøres i sidste øjeblik...... og tit for sent!!! spark i røven til mig selv!!

og har tilmed mistet min pung, og har fundet ud af at nogen har hævet 1800kr på min konto!! øv   og mangler mit kørerkort

Hvad har du nu lavet? Eller ikke lavet?

Fik du ikke spærret kortet med det samme? Sådan noget pis

Anmeld

24. juli 2010

linemus

Anja skriver:

Anja, der efterhånden glæder sig til, at ungerne igen skal i dp/BH/SFO så mit bækken kan få lidt mere ro og så plukkeveerne ikke kommer konstant   - men de er "desværre" hjemme hele næste uge også

Sender en medlidende tanke. Kan de ikke komme et par dage på ferie hos en bedsteforældre, så du kan slappe lidt af? Knus Line

Anmeld

24. juli 2010

linemus

Tut skriver:

Er stadig lidt chokeret over at Jonas er død, og bruger tiden på at mindes ham med vennerne.

Det gør mig ondt, Tut

Anmeld

24. juli 2010

Anja

linemus skriver:

Sender en medlidende tanke. Kan de ikke komme et par dage på ferie hos en bedsteforældre, så du kan slappe lidt af? Knus Line

Tak, Line

Jeg ville ønske, at de kunne komme lidt på ferie, men vi har desværre ikke nogle rigtige bedsteforældre til vores unger. De har et hold reservebedstforældre (Jonas´ biologiske mormor og morfar), men det er ikke lige så tæt en relation, at de skal på ferie der ude.

Heldigvis har jeg en sød mand, der har planlagt at tage tidligt fri et par dage i næste uge

Anmeld

24. juli 2010

Mie A

Tut skriver:

Jeg har lige fået læst dit indlæg... Det gør mig frygtelig ondt at høre og jeg forstår godt at du lige skal have lidt tid til at komme ovenpå igen...

Anmeld

24. juli 2010

Siber

Rikke - er hjemme igen, og har en uges ferie endnu!

Anmeld

24. juli 2010

Kaufie

Mette, har en STOR dreng, der kun har haft et enkelt uheld idag - og som selv har husket at trække underhakkerne ned når han skulle tisse.... Og STORE drenge sover heller ikke middagslur...... Så nu er han gået kold i sin seng....

Min lille babydreng er helt væk - nu har jeg en STOR dreng og en lille babypige i vente

Anmeld

25. juli 2010

ivfmarie

Kaufie skriver:

Mette, har en STOR dreng, der kun har haft et enkelt uheld idag - og som selv har husket at trække underhakkerne ned når han skulle tisse.... Og STORE drenge sover heller ikke middagslur...... Så nu er han gået kold i sin seng....

Min lille babydreng er helt væk - nu har jeg en STOR dreng og en lille babypige i vente

... og så starter det heeeele om igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.