Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2010

..

Rikke som har ferie og en en søn med 39,1 i feber Han er bare rigtig pyller..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2010

Kaufie

Mette, har droppet projekt blefri - da sønnike bliver ked af det når han bliver våd - men ikke kan nå at mærke det i tide til at sige noget....eller...?

Anmeld

19. juli 2010

bette

Kaufie skriver:

Øv for den.....

Men du skal passe på dig selv! ...og den bette.....

tja... tjo.. men det er sku ik nemt med den mand jeg har.. jeg både støvsuger og vasker gulv putter unge og laver mad i et væk.. selvom jeg døjer enormt med plukveer og bækkenløsning..

og når jeg siger at jeg altså lige er nødtil at ligge mig ned lidt, ja så 2 min efter ber han mig gøre et eller andet.. suk

Anmeld

19. juli 2010

Kaufie

bette skriver:

tja... tjo.. men det er sku ik nemt med den mand jeg har.. jeg både støvsuger og vasker gulv putter unge og laver mad i et væk.. selvom jeg døjer enormt med plukveer og bækkenløsning..

og når jeg siger at jeg altså lige er nødtil at ligge mig ned lidt, ja så 2 min efter ber han mig gøre et eller andet.. suk

Hmmm....det er jo ikke ligesom når kvinder har influenza - så kan vi godt gøre alle de ting - men nu går det jo ud over bebs hvis den kommer for tidligt pga din mands hersen - det må han da kunne fatte??

Du er jo ikke sygemeldt for sjov!! Så må han med til lægen/JM, som kan fortælle ham konsekvenserne hvis ikke du får slappet af....

Anmeld

19. juli 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

Prøv a hør her ven det kan ikke passe at du ikke kan få lov til at slappe af.

I sidste ende kan du komme til at gå med dårligt bækken resten af livet og lille pigen kan jo komme alt for tidligt.

Du bliver nød til at passe på dig selv og så sige noget til ham for så må han også lave lidt ellers må hjem være hjem og så tager du dig kun af Mikkel.

Åhhhh Bette vil du ikke nok love mig at du passe på. Der er intet ondt ment i det her jeg er bare SÅ bekymret for dig efterhånden

Anmeld

19. juli 2010

ka li ja

Kaufie skriver:

Hmmm....det er jo ikke ligesom når kvinder har influenza - så kan vi godt gøre alle de ting - men nu går det jo ud over bebs hvis den kommer for tidligt pga din mands hersen - det må han da kunne fatte??

Du er jo ikke sygemeldt for sjov!! Så må han med til lægen/JM, som kan fortælle ham konsekvenserne hvis ikke du får slappet af....

ja som mette siger. så må han jo med og hører alvoren fra en proff. vis det er det der skal til før den siver ind.

du skal fandme passe på dig selv!

Anmeld

20. juli 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Prøv a hør her ven det kan ikke passe at du ikke kan få lov til at slappe af.

I sidste ende kan du komme til at gå med dårligt bækken resten af livet og lille pigen kan jo komme alt for tidligt.

Du bliver nød til at passe på dig selv og så sige noget til ham for så må han også lave lidt ellers må hjem være hjem og så tager du dig kun af Mikkel.

Åhhhh Bette vil du ikke nok love mig at du passe på. Der er intet ondt ment i det her jeg er bare SÅ bekymret for dig efterhånden

jo skal nok det bare ikke helt nemt..

men håber at han forstår det nu hvor jeg er sygemeldt.

Anmeld

20. juli 2010

Mary

21. juli 2010

Anja

Anja, der nu for 117. gang ikke kan sove ordentlig om natten i denne varme.  

Anmeld

21. juli 2010

Anja

Mary skriver:

Maria - har nu huset til salg!   http://www.dba.dk/dobbelthus-fra-2006/id-67504839/ 

Spændende!

Har I fundet noget andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.