Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2010

Lise

Lise - træt ovenpå weekendens begivenheder. Ønsker her de seneste fødselsdagsbørn kollektivt tillykke  inkl. mit eget yngel i fredags..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2010

bette

Stumpen skriver:

Autostolen kommer først på torsdag

haha den fangede jeg slet ikke første gang jeg lige læste den.. haha

sad og tænkte. hmm.. var det ik den dag vi aftalte eller....

haha og så gik det op for mig hva du mente.. kæft man kan være langsom hva

Anmeld

18. juli 2010

linemus

Line - hold da fast, hvor er jeg træt

Anmeld

18. juli 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - hold da fast, hvor er jeg træt

ja også mig!! jeg burde hoppe i kassen !!

far har forresten sagt at jeg burde kunne tage min egen bil på onsdag den SKULLE kunne klarer turen

Anmeld

18. juli 2010

linemus

ka li ja skriver:

ja også mig!! jeg burde hoppe i kassen !!

far har forresten sagt at jeg burde kunne tage min egen bil på onsdag den SKULLE kunne klarer turen

Jamen så blir det spændende om I når hele vejen Kan du huske sidste år? Der var der vist også problemer med bilen. Husk nu sko til ungerne

Vi har forresten fået en bette pool i haven, så badetøj er altså klart et must!

Anmeld

18. juli 2010

ka li ja

linemus skriver:

Jamen så blir det spændende om I når hele vejen Kan du huske sidste år? Der var der vist også problemer med bilen. Husk nu sko til ungerne

Vi har forresten fået en bette pool i haven, så badetøj er altså klart et must!

ja sidste år lånte jeg mors bil

og det var vist på vej op til marolle  min egen næsten ikke kunne klarer turen fordi jeg skulle holde i kø hehe, så jeg er også meget spændt på om vi når hele vejen men mon ikke?!

glemte jeg ungernes sko sidst?? det kan jeg sgu ikke engang huske!! men det undre mig da ikke

jeg glæder mig. og det gør ungerne også. alexander har snakket om hans ven sebastian som vi skal op til

Anmeld

18. juli 2010

linemus

Line - skal forresten være tante til marts. Ih jeg er så glad på min svigerindes vegne - hun fortjener virkelig at opleve det sus af lykke og kærlighed, der følger med ens helt egen nyfødte baby. Samtidig glæder jeg mig til en lille nevø/niece, som jeg kan forkæle uden at bære det store ansvar

Anmeld

18. juli 2010

linemus

ka li ja skriver:

ja sidste år lånte jeg mors bil

og det var vist på vej op til marolle  min egen næsten ikke kunne klarer turen fordi jeg skulle holde i kø hehe, så jeg er også meget spændt på om vi når hele vejen men mon ikke?!

glemte jeg ungernes sko sidst?? det kan jeg sgu ikke engang huske!! men det undre mig da ikke

jeg glæder mig. og det gør ungerne også. alexander har snakket om hans ven sebastian som vi skal op til

Ja du gjorde. De rendte rundt i bare tæer hele dagen

Vi glæder os også

Anmeld

19. juli 2010

bette

heidi som lige er blevet sygemeldt resten af tiden pga plukveer som bider...

og som nu venter på sit urin der bliver dyrket til imorgen.. der var blod, protein og flytternkjgfnogoifjgio som jeg ikke kan udtale eller stave.. haha..  i min urin.. hmm.. måske blærebetændelse måske ik..

Anmeld

19. juli 2010

Kaufie

bette skriver:

heidi som lige er blevet sygemeldt resten af tiden pga plukveer som bider...

og som nu venter på sit urin der bliver dyrket til imorgen.. der var blod, protein og flytternkjgfnogoifjgio som jeg ikke kan udtale eller stave.. haha..  i min urin.. hmm.. måske blærebetændelse måske ik..

Øv for den.....

Men du skal passe på dig selv! ...og den bette.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.