Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2010

Kaufie

Mette, har lige misset knægtens 3-års undersøgelse pga temperamentet....knægtens temperament, that is - kunne ikke få ham ud af døren, ind i bilen, ud af bilen og da jeg endelige havde fået ham snakket til ro på lægens p-plads var vi 10 min forsinket = ny tid om 2 uger.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2010

Susan1978

Susan som var til PINK koncert i parken i lørdags , var det fedt da!

Anmeld

26. juli 2010

linemus

Anja skriver:

Det lyder da for vildt, at manden nu har fri i 9 uger!! (Tror dog, at jeg ville så spat af min mand, hvis han og jeg skulle gå op og ned af hinanden i 9 uger herhjemme )

Ja, han har tre ugers ferie og seks ugers barsel. Jeg er også spændt på det Håber vi har nogenlunde samme aktivitetsforventninger - der er nemlig nok at gøre med huset, der skal males og småreparationer og oprydning. Og så får ungerne fri ind imellem så vi kan tage på ture eller hygge hjemme.

Anmeld

26. juli 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, har lige misset knægtens 3-års undersøgelse pga temperamentet....knægtens temperament, that is - kunne ikke få ham ud af døren, ind i bilen, ud af bilen og da jeg endelige havde fået ham snakket til ro på lægens p-plads var vi 10 min forsinket = ny tid om 2 uger.....

Ej, hvor irriterende!

Anmeld

26. juli 2010

ka li ja

Marco2 skriver:

AG - hjemvendt fra Tyrkiet - Gooood its good to be back

velkommen hjem

Anmeld

26. juli 2010

linemus

Line - har ligget i haven og solet sig for første gang i år! Og endda i ro og fred Max nydelse!

Anmeld

26. juli 2010

ka li ja

linemus skriver:

Line - har ligget i haven og solet sig for første gang i år! Og endda i ro og fred Max nydelse!

hvor er du heldig nyd det nu så længe du kan søde

Anmeld

26. juli 2010

Lise

Lise - har idag oplevet det ondeste pliskeplaske-regnvejr, så jeg blev gennemblødt hele vejen ind til underhylerne. Og det var ca. 1 time efter vi havde betalt 800 kr for at komme ind i Legoland  

Anmeld

26. juli 2010

Plysbjørnen

ka li ja skriver:

gud lever den endnu?? det var da vildt jeg har skiftet bil 2 gange siden håber i får den synet. det var nu en god vogn

Det gjorde den ind til i dag... Den dumpede fælt... Han stoppede synet da han nåede til bag vangen for så havde han ikke mere plads at skrive på...

Anmeld

26. juli 2010

Plysbjørnen

Betina - hvis mand snart skal have fundet en anden bil...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.