Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2010

Plysbjørnen

Betina - som skal have Ford'en synet i morgen . Er spændt på om det kan svare sig at lave den . For gearkassen har det heller ikke for godt .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2010

bette

mikkel har åbenbart fået sig en kæreste.. naboens pige..

hold op hvor han elsker at hænge ud med hende. 

hun er 10 år, og simpelthen herlig og mikkel eeelsker hende. 

hun kravler over rækværket til ham så leger de ude i haven  

havde faktisk tænkt lidt på om man kunne hyre hende til at lege med mikkel også får lidt penge for det .... kan man det? 

hvis steffen ikke er hjemme eller er på øvelse og jeg ikke lige kan hoppe rundt pga maven.. 

Anmeld

25. juli 2010

ivfmarie

bette skriver:

mikkel har åbenbart fået sig en kæreste.. naboens pige..

hold op hvor han elsker at hænge ud med hende. 

hun er 10 år, og simpelthen herlig og mikkel eeelsker hende. 

hun kravler over rækværket til ham så leger de ude i haven  

havde faktisk tænkt lidt på om man kunne hyre hende til at lege med mikkel også får lidt penge for det .... kan man det? 

hvis steffen ikke er hjemme eller er på øvelse og jeg ikke lige kan hoppe rundt pga maven.. 

Spørg da hendes forældre - det er jo en ærlig sag at du ikke kan følge med. Og hvis hun kan li at lege med Mikkel er det da bare super!

Anmeld

25. juli 2010

Mary

Maria - burde have haft ekstra underhylere med til sig selv i stedet for Annika idag  Grinede mig igennem Rævens hule i Fårup sommerland! ....og ja tissede kun en anelse i bukserne i'gå!

Anmeld

25. juli 2010

ivfmarie

Mary skriver:

Maria - burde have haft ekstra underhylere med til sig selv i stedet for Annika idag  Grinede mig igennem Rævens hule i Fårup sommerland! ....og ja tissede kun en anelse i bukserne i'gå!

Anmeld

25. juli 2010

ka li ja

BetinaTrold skriver:

Betina - som skal have Ford'en synet i morgen . Er spændt på om det kan svare sig at lave den . For gearkassen har det heller ikke for godt .

gud lever den endnu?? det var da vildt jeg har skiftet bil 2 gange siden håber i får den synet. det var nu en god vogn

Anmeld

26. juli 2010

Marco2

AG - hjemvendt fra Tyrkiet - Gooood its good to be back

Anmeld

26. juli 2010

Grynt

Holder ferie på Tunø med ungerne  Og kommer først hjem når min nye vaskemaskine ER installeret

Anmeld

26. juli 2010

linemus

Line - har afleveret børnene i børnehave i dag efter 2 ugers ferie og med overraskende god samvittig - tror den dårlige samvittighed forduftede i løbet af de sidste par dage NU skal der ryddes op, og så skal de hentes tidligt til en forhåbentlig glad overskudsmor og en far der kommer hjem og har 9 (ni!) ugers ferie+barsel

Anmeld

26. juli 2010

Anja

linemus skriver:

Line - har afleveret børnene i børnehave i dag efter 2 ugers ferie og med overraskende god samvittig - tror den dårlige samvittighed forduftede i løbet af de sidste par dage NU skal der ryddes op, og så skal de hentes tidligt til en forhåbentlig glad overskudsmor og en far der kommer hjem og har 9 (ni!) ugers ferie+barsel

Det lyder da for vildt, at manden nu har fri i 9 uger!! (Tror dog, at jeg ville så spat af min mand, hvis han og jeg skulle gå op og ned af hinanden i 9 uger herhjemme )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.