Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2010

Siber

Rikke - hjemme igen. Men bare i et par dage, så tager vi afsted i "hytta" i Starvern i en uge! Håber bare lidt på sol!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

Muffinmus

FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!WUHUUU

Og øh Heidi, du SKAL så abre IKKE lige føde nu, du har stadig 2 mdr tilbage tøs, saml benene:-)

Anmeld

17. juli 2010

Louise mortil4

Louise -  Har tandpine IGEN.... må vist bide i det sure æble og komme afsted til tandlægen.... Nitte. Det er bare så dyrt

Anmeld

17. juli 2010

bette

MariaE skriver:

FERIE!!!!!!!!!!!!!!!!WUHUUU

Og øh Heidi, du SKAL så abre IKKE lige føde nu, du har stadig 2 mdr tilbage tøs, saml benene:-)

må sku nok hellere tage mig sammen og slappe lidt af.. ellers så popper jeg sku

men det var sku nogle grumme smerter.. har haft lidt idag. dog ikke så slemt som igår..

Anmeld

17. juli 2010

ivfmarie

Marie - har brugt første uge af ferien i hundenes tegn , nu står resten af ferien på fødselsdag, fødselsdag, og atter fødselsdag ... men det skal nu nok blive ok - jeg plejer altid at stresse sådan for at gøre det hele så godt, men det har jeg lovet mig selv ikke at gøre i år!

Anmeld

18. juli 2010

linemus

Line - på vej i Fårup Sommerland med hele den pukkelryggede...

Anmeld

18. juli 2010

bette

ivfmarie skriver:

Marie - har brugt første uge af ferien i hundenes tegn , nu står resten af ferien på fødselsdag, fødselsdag, og atter fødselsdag ... men det skal nu nok blive ok - jeg plejer altid at stresse sådan for at gøre det hele så godt, men det har jeg lovet mig selv ikke at gøre i år!

kan du mon holde hvad du lover?? jeg kan ikke.. ikke mht at stresse rundt

Anmeld

18. juli 2010

linemus

Line - ammer i Fårup Sommerland

Anmeld

18. juli 2010

Stumpen

bette skriver:

må sku nok hellere tage mig sammen og slappe lidt af.. ellers så popper jeg sku

men det var sku nogle grumme smerter.. har haft lidt idag. dog ikke så slemt som igår..

Autostolen kommer først på torsdag

Anmeld

18. juli 2010

Kaufie

Mette har en søn, der mener han ikke skal sove middagslur længere..... Men ok, hvis det så betyder han kan sove lidt før kl 22 om aftenen og længere end til kl 6 om morgenen er det ok....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.