Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anja skriver: Hvordan ser det ud? Billede!
Hvordan ser det ud? Billede!
Det ser sådan her ud
Er gået fra langt hår under skuldrene til det her.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Millebasse skriver: Det ser sådan her ud Er gået fra langt hår under skuldrene til det her.
Jeg synes det er super flot til dig!
Maria - er træt af at Annika har tisset ved siden af toilettet......hvor mit Ude og Hjemme lå Så kan man måske lære at man ikke skal 'hyggeskide' som min mand kalder det at læse på wc
Ej hvor ser det bare super sødt ud:-)!!!
Élsker langt hår og får det sjældent klippetop, men for filan det er KEDELIGT!
SIDSTE nattevagt i nat og så er det 14 dages FERIE!!!!!!!!!!!!!WUUHUU
Sommerhus ved vandet kalder på mandag. SÅ lækkert at komme væk hjemmefra en lille uges tid med ungerne.-)
pyh lider sådan af kvalme....... men har alligevel lyst til en cheeseburger fra md.......
Lene76 skriver: men har alligevel lyst til en cheeseburger fra md.......
men har alligevel lyst til en cheeseburger fra md.......
Har du ikke en mand hjemme der lige kan ordne det? (Husk cola! Det er genialt)
har haft ve-lignede smerter i maven i nat... plus total udtøming af hele kroppen...
farer rundt og gør klar til der kommer gæster 14:30, men jannik sidder i sit fiskehus og glor på fisk..
men også med en Emil der i dag har lavet stort på toilettet.. og helt selv kom og sagde han skulle ...
Tynen skriver: Har du ikke en mand hjemme der lige kan ordne det? (Husk cola! Det er genialt)
nej han var desværre på job..... og Cola det får jeg vildt ondt i maven af så ik noget cola til mig har nu ik drukket cola i en uge hvor jeg før drak mere end hva godt er
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128