Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kaufie skriver: Mette, skal til MD scanning i dag og måske have at vide om William skal have en lillebror eller -søster!!
Mette, skal til MD scanning i dag og måske have at vide om William skal have en lillebror eller -søster!!
spændene.... rigtig god tur
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det spændende!!! God fornøjelse
Helle, som synes det er en stor gevinst for en børnehave at have unge mandlige pædagoger (af den slags der husker at tage deres vitaminer) som gider hoppe i badebassinet og lege vandkamp med ungerne- Pyha altså
Helle30 skriver: Helle, som synes det er en stor gevinst for en børnehave at have unge mandlige pædagoger (af den slags der husker at tage deres vitaminer) som gider hoppe i badebassinet og lege vandkamp med ungerne- Pyha altså
hahahaha ja husk vitaminerne
får mine dejlige unger hjem i dag glæder mig helt helt helt helt helt vildt
bare en skam faren er sådan en muggen gammel nar!
ka li ja skriver: får mine dejlige unger hjem i dag glæder mig helt helt helt helt helt vildt bare en skam faren er sådan en muggen gammel nar!
surt, men godt det ikke er ham du skal ha hjem så hva
blir så spændende
Camilla - nu med pædagog-hår ifølge manden og som rejser til de varme lande om 7 timer
Millebasse skriver: Camilla - nu med pædagog-hår ifølge manden og som rejser til de varme lande om 7 timer
Hvordan ser det ud? Billede!
Anja, der nu tæller timerne til manden kommer hjem fra job kl 19 - det er sgu lidt hårdt at have dårligt bækken og så være alene hjemme med 3 unger hele dagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128