Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juli 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, er rimelig imponeret over at William, der for 15 min siden påstod han ihvert fald ikke var træt, nåede at falde i søvn og ikke blev vækket af øresønderrivende tordenvejr med ærtestore hagl på taget af carporten, som han står under.....

Åh nej, ikke hagl Sofie må gerne sove et par timer længere, men nu er tordenen nået herud. Krydser for I har fået de hagl der var

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juli 2010

Marco2

AG - som lige har været ved dyrelægen med Marco fordi han har fået noget i øret. Så han skal indlægges og ha "det" fjernet under fuld narkose imorgen  Stakkels vuffer, og vi skal afsted på ferie imorgen....

Anmeld

15. juli 2010

linemus

Tynen skriver:

Trine - Fuld af pral og med søn der sagde sine første ord
 ("Hej, hej")  igår mens han holdte en majskolbe op til øret som telefon
Aner ikke om det var rent held, men jeg lader tvivlen komme ham tilgode

Åh, hvor er han pragtfuld Og så lige en majs

Anmeld

15. juli 2010

linemus

Louise mortil4 skriver:

Louise - Nu med 4 gående unger, babytiden er officielt forbi nu

Nårh, stakkels dig. Det må være så underligt. Jeg har planlagt at Sofie bliver ved med at være en lille baby mindst et par år endnu

Anmeld

15. juli 2010

Louise mortil4

Louise - nu med ferie de næste 11 dage.

Anmeld

15. juli 2010

Louise mortil4

linemus skriver:

Nårh, stakkels dig. Det må være så underligt. Jeg har planlagt at Sofie bliver ved med at være en lille baby mindst et par år endnu

Tak ja det er mega underligt at vide at vi ikke får sådan en lille ikke gående klump mere.

Det havde jeg også planlagt med Nanna (at hun skulle være baby i lidt længere end de andre )men nej nej, lytte til sin mor gør hun bestemt ikke

Anmeld

16. juli 2010

linemus

Line - har tømt IKEA med min mor igår (på hendes regning) og samlet 5,5 ikeamøbel. Nu må jeg sove! Fortsætter imorgen med den store drengeværelses-makeover og er vildt spændt på, hvad Sebastian siger til det når han kommer hjem. Måske bliver han sur over ikke at kunne finde sit legetøj

Anmeld

16. juli 2010

Kaufie

Mette, skal til MD scanning i dag og måske have at vide om William skal have en lillebror eller -søster!!

Anmeld

16. juli 2010

Hyner

Orker snart ikke at hoppe i bad.... Selvom det er tiltrængt 

Anmeld

16. juli 2010

Hyner

Kaufie skriver:

Mette, skal til MD scanning i dag og måske have at vide om William skal have en lillebror eller -søster!!

Spændende.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.