Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg vil heller ikke sige jeg kender dig men må give Bamme ret tænk dig nu om.

Jeg ved nemlig godt hvordan det er at stå med 2 små børn og en stor hund der fælder som et ondt år og vi har enda masser af plas til han selv kan komme omkring men det er ikke bare lige og den tid du har med ungerne nu kommer altså ikke tilbage så nyd den dog og så er der nok også en hund til jer når der er lidt mere overskud til det.

jamen så er der jo ikke noget at snakke om...!

har jo heller aldrig sagt at det er noget vi gør.. men noget vi har tænkt på.. og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvad i synes om vores tanker om at blive plejefamilie for en hund.. eller i det hele taget at få en hund.. det kommer sådan set slet ikke jer ved.

men det er da klart at jeg føler mig frem om der er overskud til det. anskaffer mig da heller ikke en hund hvis jeg kan mærke der ikke er tid eller overskud til den.. mine børn kommer da i første række..

og nu gider jeg sådan set ik mer pis fra jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

jamen så er der jo ikke noget at snakke om...!

har jo heller aldrig sagt at det er noget vi gør.. men noget vi har tænkt på.. og så er jeg fuldstændig ligeglad med hvad i synes om vores tanker om at blive plejefamilie for en hund.. eller i det hele taget at få en hund.. det kommer sådan set slet ikke jer ved.

men det er da klart at jeg føler mig frem om der er overskud til det. anskaffer mig da heller ikke en hund hvis jeg kan mærke der ikke er tid eller overskud til den.. mine børn kommer da i første række..

og nu gider jeg sådan set ik mer pis fra jer..

Jamen så må du meget undskylde da.

Anmeld

14. juli 2010

Siber

Joan ( Smallie ) skriver:

Hun er besvimet nogen gange her på det sidste hvor hun har været på sygehuset også.

Igår da hendes mand var på arbejde ringet hun til ham og han kunne slet ikke forstå hvad hun sagde så havde hun fået et anfald mere og han måtte sende en ambulance og hun blev kørt til herning igen. Og idag har de så overflyttet hende til holstebro hvor de har taget en eeg for at se om det er hendes epliske ( staves ) anfald der er begyndt igen. Men det er der ingen svar på endnu.

Så det har værret en træls tid her på det sidste for hun har fået kørels forbud i 3 måneder og hun tør heller ikke være alene med deres datter på 3 år og arbejde ja det får hun jo ikke gjort meget af. Hun arbejder med børn og dem må hun jo ikke være alenemed heller.

Så det er rigtig øv lige nu

Åh sikke noget

Håber de finder ud af hvad det er og at det går bedre

Knus Siber

Anmeld

14. juli 2010

ka li ja

puha, sveder så det render af mig!! jeg har lige klaret en KÆMPE opvask, og så har jeg flyttet rudt på ungernes værelse. håber de kan li det.

jeg glæder mig så sindsygt til de kommer hjem på fredag

nu har jeg ikke set dem i snart 14 dage!!! det er en grim ting

Anmeld

14. juli 2010

Mary

Maria - er SÅ TRÆT af at høre på min mand rømme sig hver evig eneste aften!!!!!!!!!!!!  Jeg tåler det ikke længere!

Anmeld

15. juli 2010

Tynen

Trine - Fuld af pral og med søn der sagde sine første ord
 ("Hej, hej")  igår mens han holdte en majskolbe op til øret som telefon
Aner ikke om det var rent held, men jeg lader tvivlen komme ham tilgode

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juli 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

Nååårh, hvor er han da dejlig!! Meget dygtigt.

Anmeld

15. juli 2010

ka li ja

Tynen skriver:

haha jeg er sikker på det var fuldt bevidst.  konklusition : mor snakker meget i tlf

Anmeld

15. juli 2010

Tynen

ka li ja skriver:

haha jeg er sikker på det var fuldt bevidst.  konklusition : mor snakker meget i tlf

ELG!

Anmeld

15. juli 2010

Kaufie

Mette, er rimelig imponeret over at William, der for 15 min siden påstod han ihvert fald ikke var træt, nåede at falde i søvn og ikke blev vækket af øresønderrivende tordenvejr med ærtestore hagl på taget af carporten, som han står under.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.