Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juli 2010

Mary

Maria - har fået stillet sin kreative sult for en kort stund, men mon ikke jeg fortryder i morgen tidlig, at jeg absolut skulle male til efter midnat 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2010

Hyner

Skal afsted til mg i dag... Tid til at få rørt lattermusklerne..

Anmeld

14. juli 2010

Millebasse

Camilla - hvis søn startede dagen i børnehaven med hul på knæene IGEN!!!!

Anmeld

14. juli 2010

bette

arrrrghhhhh hader legetøj der begynder at sige lyde af sig selv.. flere gange i træk.. uhhhhhhhhh

Anmeld

14. juli 2010

Mary

Maria - er i dårligt humør! 

Anmeld

14. juli 2010

Bamme

Mary skriver:

Maria - er i dårligt humør! 

For lidt søvn?

Anmeld

14. juli 2010

Louise mortil4

Louise - Nu med 4 gående unger, babytiden er officielt forbi nu

Anmeld

14. juli 2010

Bamme

bette skriver:

til december engang hvis alt går vel

Okay. "Jamen, det ændrer jo alt så..."

Så er det sikkert også meget nemmere at få en hvalp, når nu lillebebs er kommet ud, og I lige er flyttet.

-Det kræver sikkert heller ikke så meget omstillen for Mikkel at flytte i hus?

Det er heller ikke træls at pakke børn ind i flyverdragter og deslige for at hunden kan komme ud at skide i sne og blæst.

Hvis hunden får lov at gå i haven og besørge, er det heller ikke ret træls at skulle fise rundt at samle hundelorte op, inden ungerne jokker i dem. (Taler af erfaring)

Bonusinfo: ironi kan være anvendt...

Arj, seriøst Bette, jeg synes virkelig du skulle overveje din godhed endnu en gang. Jeg tager hatten af for at du gerne vil hjælpe, men jeg tror virkelig du tager munden for fuld. Sorry, men sådan er det.

Anmeld

14. juli 2010

bette

Bamme skriver:

Okay. "Jamen, det ændrer jo alt så..."

Så er det sikkert også meget nemmere at få en hvalp, når nu lillebebs er kommet ud, og I lige er flyttet.

-Det kræver sikkert heller ikke så meget omstillen for Mikkel at flytte i hus?

Det er heller ikke træls at pakke børn ind i flyverdragter og deslige for at hunden kan komme ud at skide i sne og blæst.

Hvis hunden får lov at gå i haven og besørge, er det heller ikke ret træls at skulle fise rundt at samle hundelorte op, inden ungerne jokker i dem. (Taler af erfaring)

Bonusinfo: ironi kan være anvendt...

Arj, seriøst Bette, jeg synes virkelig du skulle overveje din godhed endnu en gang. Jeg tager hatten af for at du gerne vil hjælpe, men jeg tror virkelig du tager munden for fuld. Sorry, men sådan er det.

jamen så er det jo fantastisk at du ikke kender mig..

Anmeld

14. juli 2010

Joan ( Smallie )

bette skriver:

jamen så er det jo fantastisk at du ikke kender mig..

Jeg vil heller ikke sige jeg kender dig men må give Bamme ret tænk dig nu om.

Jeg ved nemlig godt hvordan det er at stå med 2 små børn og en stor hund der fælder som et ondt år og vi har enda masser af plas til han selv kan komme omkring men det er ikke bare lige og den tid du har med ungerne nu kommer altså ikke tilbage så nyd den dog og så er der nok også en hund til jer når der er lidt mere overskud til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.