Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

Hyner

Så har Emmapigen forstuvet sin ventre fod... Bare fordi hun er så nysgerrig og glemmer det sidste trin i børnehaven... Øv altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Siber

Joan ( Smallie ) skriver:

Joan hvis søster er indlagt

åh nej havd nu?

Anmeld

13. juli 2010

Joan ( Smallie )

Siber skriver:

åh nej havd nu?

Hun er besvimet nogen gange her på det sidste hvor hun har været på sygehuset også.

Igår da hendes mand var på arbejde ringet hun til ham og han kunne slet ikke forstå hvad hun sagde så havde hun fået et anfald mere og han måtte sende en ambulance og hun blev kørt til herning igen. Og idag har de så overflyttet hende til holstebro hvor de har taget en eeg for at se om det er hendes epliske ( staves ) anfald der er begyndt igen. Men det er der ingen svar på endnu.

Så det har værret en træls tid her på det sidste for hun har fået kørels forbud i 3 måneder og hun tør heller ikke være alene med deres datter på 3 år og arbejde ja det får hun jo ikke gjort meget af. Hun arbejder med børn og dem må hun jo ikke være alenemed heller.

Så det er rigtig øv lige nu

Anmeld

13. juli 2010

Helle30

linemus skriver:

Mmm... Må jeg høre mere? Hvad kommer du i? Skal de se fancy ud? Umh, jeg elsker is

har købt 6 ltr. is, som jeg har rørt med 3 smagsvarianter: 3 ltr. riske jordbær, 2 ltr. med hakket chokolade og 1 ltr. med appelsinpasta. Portionerne er frosset igen i 3 str. (bruger bagering) og skal så lægges sammen som en 3 lags kage på en kikse-karamel-bund. Jeg pynter med fondant/nutella. Til slut smelter jeg hvid chokolade og lader løbe ned over isen fra toppen (er jeg lidt spændt på) og pynter så med fondant/nutella solsikker, fondant sommerfugle og fondant prinsessekroner + noget fødselsdagstekst. Skal nok huske at tage billeder:-)

Anmeld

13. juli 2010

linemus

har købt 6 ltr. is, som jeg har rørt med 3 smagsvarianter: 3 ltr. riske jordbær, 2 ltr. med hakket chokolade og 1 ltr. med appelsinpasta. Portionerne er frosset igen i 3 str. (bruger bagering) og skal så lægges sammen som en 3 lags kage på en kikse-karamel-bund. Jeg pynter med fondant/nutella. Til slut smelter jeg hvid chokolade og lader løbe ned over isen fra toppen (er jeg lidt spændt på) og pynter så med fondant/nutella solsikker, fondant sommerfugle og fondant prinsessekroner + noget fødselsdagstekst. Skal nok huske at tage billeder:-)

Hold da op, det lyder godt. Laver du så hvert lag/kage af én slags is? Må jeg be' om opskriften på bundene? Og så glæder jeg mig til at se billeder og høre, hvordan det er gået  Husk at tage et billede, når der er skåret i den, så man kan se lækkerierne indefra

Line - der overvejer en islagkage til barnedåben...

Anmeld

13. juli 2010

linemus

Line - med puttebebs, der nyder stilheden

Anmeld

13. juli 2010

..

Helle30 skriver:

Er du gal hvor lyder det bare lækkert

Anmeld

13. juli 2010

Tynen

Helle30 skriver:

Helle, som ikke magter at finde ud af, hvad jeg gjorde galt med det billede. Bogen hedder "Hvad venter du egentlig på" og er skrevet af Sofia Manning.

Er det mon hende der har skrevet "Du kan bare vente dig"?

Har hermed noteret begge til min ønskeseddel!

Anmeld

13. juli 2010

Helle30

Tynen skriver:

Er det mon hende der har skrevet "Du kan bare vente dig"?

Har hermed noteret begge til min ønskeseddel!

Nej, den har hun vidst ikke noget at gøre med. Hun har skrevet bestselleren "Coaching, det handler om at stille de rigtige spørgsmål", og så er hun brevkasseskribent i Alt for dåserne.

Læs den! Den vil ændre dit liv ... Ja, ja. Den vil ihvertfald gøre et forsøg

Anmeld

13. juli 2010

Helle30

linemus skriver:

Hold da op, det lyder godt. Laver du så hvert lag/kage af én slags is? Må jeg be' om opskriften på bundene? Og så glæder jeg mig til at se billeder og høre, hvordan det er gået  Husk at tage et billede, når der er skåret i den, så man kan se lækkerierne indefra

Line - der overvejer en islagkage til barnedåben...

Jeps! hvert lag er én slags. Bundene er lavet sådan hér: 20 digestive kiks kværnes i food-processor (man kan nok også smaske dem i en frysepose). Smelt 75 g. smør og bland med 1 dl. karamelsauce og 2 spsk. sukker. Bland smørmasse og kiks til en jævn masse og pres massen sammen som en bund i springform el. evt. tærtefad. Jeg har kølet dem i fryseren, men køleskabet er nok også fint, hvis man vil toppe bunden med noget, der ikke skal serveres frossent. Jeg forestiller mig, at man ville kunne lave en fantastisk jordbærtærte med denne bund, og det er så super nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.