Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2010

bette

Bamme skriver:

HELT enig!

Bette, tag lige og overvej det en ekstra gang. Husk hvordan det gik med katten?

Tror du tager munden for fuld, den er trods alt stadig en hvalp.

-Og hvad med Mikkel, burde du ikke give ham det sidste overskud, istedet for en hund?

det er jo heller ikke noget vi gør nu.. det er noget vi gør når vi flytter i hus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2010

Muffinmus

Ven til den sidste ankomne er lidt ældre og ser om i synes i har overskud nok til en hund...for de første 6-12 mdr får i ikke tid til en hund :-)

Men en have en en hunds ven og den ville sikkert hygge sgi der, og elske at gå da daglige ture med jer og ungerne. Hvornår havde i tænkt jer det så...??

Og ang klapvogn, hvad er det lige præcis du mangler?Du har selv den store klapvogn ikke, den der er lige som min Emmaljunga ca? Så det du mangler er en lille en der kan lægges ned?

Den sorte vi har kan lægges næsten helt ned, men der er jo så ikke bøjle til benen så de hænger jo bare?Ved ikke om den så kan bruges eller ej:-)

Var ellers lige i Ønskebørn i viborg og foelskede mig i en sort en der også kunne lægges ned, 800 kr for en sprit ny. MEN, må ikke for manden, han synes vi har nok vogne og han har nok ret...den var bare så meget bedre end min egen synes jeg.

Anmeld

13. juli 2010

Helle30

Helle, som er i gang med et par islagkager, og som gerne vil anbefale alle, især mødre, at læse denne bog:

Så hurtigt som muligt

Anmeld

13. juli 2010

Helle30

Helle, som ikke magter at finde ud af, hvad jeg gjorde galt med det billede. Bogen hedder "Hvad venter du egentlig på" og er skrevet af Sofia Manning.

Anmeld

13. juli 2010

Bamme

bette skriver:

det er jo heller ikke noget vi gør nu.. det er noget vi gør når vi flytter i hus..

Hvornår er det I flytter i hus?

Anmeld

13. juli 2010

linemus

Kaufie skriver:

Mette, har allerede vasket gulv og skyllet underbukser 2 gange i dag (og kl er 8.24) - og der ligger støv i potten..... 

Hvor mange gange skal der til før drengen bare PRØVER at nå hen på potten FØR han tisser eller sk....??

Ha ha ha, kender godt det med støv i potten

Sagde til Signe igår, at hun lige skulle ud på toilettet: "Nej. Jeg er ikke våd" svarede hun Jamen for filan, det er jo ligesom det der er hele pointen, pigebarn

Anmeld

13. juli 2010

bette

Bamme skriver:

Hvornår er det I flytter i hus?

til december engang hvis alt går vel

Anmeld

13. juli 2010

linemus

Line - der lige har vinket farvel til mine tre krudtugler, der først kommer hjem fredag. Så skal der streges ud i vildskab på to do listen. Men hvad dælen er nu det - jeg savner dem allerede??

Anmeld

13. juli 2010

linemus

Helle30 skriver:

Helle, som er i gang med et par islagkager, og som gerne vil anbefale alle, især mødre, at læse denne bog:

Mmm... Må jeg høre mere? Hvad kommer du i? Skal de se fancy ud? Umh, jeg elsker is

Anmeld

13. juli 2010

Joan ( Smallie )

Joan hvis søster er indlagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.