Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juli 2010

..

bette skriver:

ja ikke.. det bliver selvfølgelig ikke nemt at give den fra sig igen. man skal være helt indstillet på fra starten at det kun er en hund til låns.

men igen... jeg har jo altid taget hunde til mig. Har aldrig haft en hund som bare var dejlig hvalp osv. har altid haft hunde som har haft en hård tid i deres liv.. endten har de været uønsket, mishandlet eller lign. og det betyder rigtig meget for mig at give min kærlighed til sådan et væsen som ikke selv kan bestemme dens skæbne. at jeg kan sørge for at hunden har det godt og får det den har brug for på alle led og kanter.. men så også at vide at når tiden er til det ikke er min pleje hund mere, så er der andre derude som venter på at blive "min" og at denne her hund får det godt.

Hvor lyder du bare til at være et godt menneske - gid der fandtes flere som dig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2010

bette

Macrolf skriver:

Hvor lyder du bare til at være et godt menneske - gid der fandtes flere som dig!!

tak søde

sidder her og savner mine små vuffer jeg har haft gennem tiden..

de er hele besværet værd!!! ingen tvivl om det

hvis mit liv skulle handle om noget, ville det være at være de kære væsner som ikke selv har en stemmes, stemme..

de giver mig så meget her i livet. Har altid ønsket mig at arbejde med dyr, specielt hunde. Min mor og jeg delte den passion!

men da jeg ikke kommer til at arbejde med dem sådan til hverdag. kunne jeg måske bidrage på en anden måde.

Anmeld

12. juli 2010

birgittemarie

Kaufie skriver:

Tak - på trods af meget blod, smerter og bange anelser, ja, så blinker det lille hjerte derudaf. Det er en syg rutchebane tur de er ude i! Håber deres lille fighter holder ved.

Ja for Søren, det må være rædselsfuldt! Men dejligt at høre den lille holder ved!

Anmeld

12. juli 2010

..

Mary skriver:

Maria's lille pige er idag ½ år 

Hvor er hun bare dejlig

Anmeld

12. juli 2010

..

bette skriver:

tak søde

sidder her og savner mine små vuffer jeg har haft gennem tiden..

de er hele besværet værd!!! ingen tvivl om det

hvis mit liv skulle handle om noget, ville det være at være de kære væsner som ikke selv har en stemmes, stemme..

de giver mig så meget her i livet. Har altid ønsket mig at arbejde med dyr, specielt hunde. Min mor og jeg delte den passion!

men da jeg ikke kommer til at arbejde med dem sådan til hverdag. kunne jeg måske bidrage på en anden måde.

Hvor er det bare fantastisk at læse, bliver så glad for at der findes mennesker som dig! Jeg er jo også absolut vild med dyr og hunde i særdeleshed, er jo uddannet dyreadfærdsterapeut. Faktisk har min drøm altid været at blive veterinærsygeplejerske, det er bare tæt på umuligt at finde en praktikplads.

Måske vi to skal åbne et hundeinternat, jeg kan det der med adfærd og du har uendeligt meget kærlighed at give dem, sammen kan vi være deres stemmer og finde nye gode hjem til dem

Anmeld

12. juli 2010

Muffinmus

bette skriver:

jeg sveder..

og så har vi overvejet at have en militær hund i pleje..

har også fået mailen ude på arbejdet:-)

Men for det første skal vi ikke have hund med 2 små børn i hjemmet og for det andetkunne jeg adlrig give William og Victoria en hund og tage den fra dem  igen..Er du gal de ville ikke fatte hat af hver der skete emd deres hund, William ville med tiden forstå den kun var til låns måske, men det ville tage mange mdr og det vil jeg ikke. Victoria elsker hunde og ville bive ellevild, men ville ikke forstå hvorfor den forsvandt igen og ville ikke kunne forklare hende det.

Så overvej det en ekstra gang, ved godt det er et godt formål og at de virkelig mangler plejefamilier, og du helt sikkert hjertet det rigtige sted. Men du er gravid go skal snart have endu et barn og den smule fritid du har til en hund nu forsvinder helt.

+ Mikkel, han ville elske den hund som sin egen al den tid i har den.....

Anmeld

12. juli 2010

bette

Macrolf skriver:

Hvor er det bare fantastisk at læse, bliver så glad for at der findes mennesker som dig! Jeg er jo også absolut vild med dyr og hunde i særdeleshed, er jo uddannet dyreadfærdsterapeut. Faktisk har min drøm altid været at blive veterinærsygeplejerske, det er bare tæt på umuligt at finde en praktikplads.

Måske vi to skal åbne et hundeinternat, jeg kan det der med adfærd og du har uendeligt meget kærlighed at give dem, sammen kan vi være deres stemmer og finde nye gode hjem til dem

det synes jeg dælme er en god ide åhh se det er min største drøm!!!

har også altid ønsket mig at blive adfærdsterpeut... men tja.. kom aldrig til det.. og veterinærsygeplejerske har også været højt på listen..

vil bare så gerne. det giver virkelig mit liv mening.

Anmeld

12. juli 2010

bette

MariaE skriver:

Men for det første skal vi ikke have hund med 2 små børn i hjemmet og for det andetkunne jeg adlrig give William og Victoria en hund og tage den fra dem  igen..Er du gal de ville ikke fatte hat af hver der skete emd deres hund, William ville med tiden forstå den kun var til låns måske, men det ville tage mange mdr og det vil jeg ikke. Victoria elsker hunde og ville bive ellevild, men ville ikke forstå hvorfor den forsvandt igen og ville ikke kunne forklare hende det.

Så overvej det en ekstra gang, ved godt det er et godt formål og at de virkelig mangler plejefamilier, og du helt sikkert hjertet det rigtige sted. Men du er gravid go skal snart have endu et barn og den smule fritid du har til en hund nu forsvinder helt.

jeg ved det godt søde.. det bliver dælme ikke nemt at give dem fra os igen.. men hey der er jo flere hunde derude som har brug for et hjem... og jeg kan jo tilbyde dem en stor have og et dejligt familie liv.

jeg mener bestemt at mine børn skal omgåes dyr ligeså vel som jeg har gjort..

tiger er jo også et uønsket dyr jeg har taget til mig.. og har aldrig nogensinde fortrudt den beslutning

Anmeld

12. juli 2010

Bamme

MariaE skriver:

HELT enig!

Bette, tag lige og overvej det en ekstra gang. Husk hvordan det gik med katten?

Tror du tager munden for fuld, den er trods alt stadig en hvalp.

-Og hvad med Mikkel, burde du ikke give ham det sidste overskud, istedet for en hund?

Anmeld

13. juli 2010

Kaufie

Mette, har allerede vasket gulv og skyllet underbukser 2 gange i dag (og kl er 8.24) - og der ligger støv i potten..... 

Hvor mange gange skal der til før drengen bare PRØVER at nå hen på potten FØR han tisser eller sk....??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.