Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Millebasse

linemus skriver:

Tænker på jer! Hvad er der sket og hvordan går det?

Knus line

Tak for dine tanker.. Har lige skrevet et "lille" indlæg om det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Kaufie

Mette, stadig grøn i hovedet over at IRL mødregruppen var i zoo i dag mens jeg var på job.........og hvis fætter i øvrigt er ved bevidsthed

Anmeld

17. juni 2010

bette

Kaufie skriver:

Mette, stadig grøn i hovedet over at IRL mødregruppen var i zoo i dag mens jeg var på job.........og hvis fætter i øvrigt er ved bevidsthed

hvad sker der med din fætter?

Anmeld

17. juni 2010

bette

leder efter en brugt autostol der opfylder kravene... !!!

Anmeld

17. juni 2010

Kaufie

bette skriver:

hvad sker der med din fætter?

Han har været lagt i kunstig koma i mere end 14 dage for at kunne udholde smerterne efter et uheld på en 4-hjulet motorcykel. Brækkede 8 ribben, flere brud på kæben og kraniebrud....bare lige for at nævne det værste.....

Anmeld

17. juni 2010

bette

Kaufie skriver:

Han har været lagt i kunstig koma i mere end 14 dage for at kunne udholde smerterne efter et uheld på en 4-hjulet motorcykel. Brækkede 8 ribben, flere brud på kæben og kraniebrud....bare lige for at nævne det værste.....

puha lyder da helt vildt.. sindssygt at han overlevede når man tænker på alt det..

men godt han er kommet ud af respiratioren..

Anmeld

17. juni 2010

linemus

Kaufie skriver:

Det var godt nyt

Anmeld

17. juni 2010

heaven

Jannie - pissetræt af græspollen i min næse, øjne, gane og ører!!! glæder mig til at skal have et prik i røven af lægen imorgen!!!

Anmeld

18. juni 2010

Lene76

heaven skriver:

Jannie - pissetræt af græspollen i min næse, øjne, gane og ører!!! glæder mig til at skal have et prik i røven af lægen imorgen!!!

kender det...... har det helt på samme måde..... jeg må bare ik få sprøjten i år så jeg lider lidt istedet hehe for syntes bare ingenting virker i år, har prøvet øjendråber, næsespray flere forskellige pille men nix det virker ikke.......

men ok hva gør man ik for at få en baby

Anmeld

18. juni 2010

Stumpen

bette skriver:

leder efter en brugt autostol der opfylder kravene... !!!

Hvilken størrelse?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.