Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2010

Nadi

Millebasse skriver:

Camilla - måtte akut på børnemodtagelsen med Bastian idag.. Åben indlæggelse indtil torsdag... Nu skal han da snart ikke udsættes for mere vel...........??!!!!!

Nej nej nej, hva nu??

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

linemus

Line - kører igen i bus, denne gang i en hel time for at tilbringe hele dagen på sygehuset med min mor, der skal til forundersøgelser. Heldigvis sover Sofiepigen så sødt (7 9 13), men er spændt på hvordan hun arter sig sådan en dag...

Anmeld

15. juni 2010

birgittemarie

linemus skriver:

Line - kører igen i bus, denne gang i en hel time for at tilbringe hele dagen på sygehuset med min mor, der skal til forundersøgelser. Heldigvis sover Sofiepigen så sødt (7 9 13), men er spændt på hvordan hun arter sig sådan en dag...

Puha. for en god dag med en sødt sovende baby.

Mange kram og tanker

Birgitte

Anmeld

15. juni 2010

Astrid P

Astrid - travlere end ever, men mega stolt af mine skønne unger! Halvdelen af min klasse har været til afgangsprøve i engelsk i dag, og ud af 11 elever er der fem der har fået 12 og to der har fået 10! Resten fordeler sig jævnt på 7, 4 og 02... Det er sgu da meget godt gået!!!

Anmeld

15. juni 2010

..

Astrid P skriver:

Astrid - travlere end ever, men mega stolt af mine skønne unger! Halvdelen af min klasse har været til afgangsprøve i engelsk i dag, og ud af 11 elever er der fem der har fået 12 og to der har fået 10! Resten fordeler sig jævnt på 7, 4 og 02... Det er sgu da meget godt gået!!!

Sejt

Anmeld

15. juni 2010

Lise

Lise - klar til afrejse

Anmeld

16. juni 2010

Lise

Lise - Flyver sydpå om et par timer. So long!

Anmeld

16. juni 2010

Marco2

Lise skriver:

God tur.

Hvor går rejsen hen?

AG

Anmeld

16. juni 2010

linemus

Lise skriver:

Lækkert God tur!

Knus Line

Anmeld

16. juni 2010

linemus

Millebasse skriver:

Camilla - måtte akut på børnemodtagelsen med Bastian idag.. Åben indlæggelse indtil torsdag... Nu skal han da snart ikke udsættes for mere vel...........??!!!!!

Tænker på jer! Hvad er der sket og hvordan går det?

Knus line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.