Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2010

Kaufie

Mette, traaaat og på vej i seng efter en ude-weekend. Dejligt at vi valgte udelivet i weekenden, for nu ser det ud til sommeren er overstået for denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2010

Nadi

Nadi - har fået døbt baby-pigen idag og haft en helt fantastisk dag

Anmeld

6. juni 2010

Bamme

Nadi skriver:

Nadi - har fået døbt baby-pigen idag og haft en helt fantastisk dag

Stort tillykke...

Anmeld

7. juni 2010

Louise mortil4

Er godt gal i skralden. Nannas DP´s dreng er lige syg IGEN, så jeg har måtte tage en fridag idag for at Nanna ikke skulle ud til en helt fremmed da ingen af den sædvanlige gæste DPer har plads, sidst det skete var Nanna SÅ ked da jeg kørte og så trygheds søgende da hun kom hjem igen. Selv dyr har ikke så mange forskellige passere på under 4 mdr som Nanna er blevet kastet rundt til. Arhh har lyst til at gøre noget, men hva kan man lige gøre?

Anmeld

7. juni 2010

Anja

Anja, har lige afleveret en grædende Elias i børnehaven  Men han skal jo vænne sig til at være der, træls, at det har vendt fra, at han var glad for børnehaven til at være ked af det. Glæder mig til at jeg kan "tillade" mig at hente ham igen kl 11.30.

Anmeld

7. juni 2010

linemus

Anja skriver:

Anja, har lige afleveret en grædende Elias i børnehaven  Men han skal jo vænne sig til at være der, træls, at det har vendt fra, at han var glad for børnehaven til at være ked af det. Glæder mig til at jeg kan "tillade" mig at hente ham igen kl 11.30.

Øv Så bliver man bare så ked af det. Hvad siger pædagogerne? Holder han ikke op igen, når du er væk? Kan godt forstå, du glæder dig til at hente ham.

Anmeld

7. juni 2010

linemus

Line - får den nye mødregruppe på besøg og er lidt træt af, at jeg er den med det grimmeste mest rodede og beskidte hus Men de andre har ski' heller ikke 4 børn under 6 år... Har dog knoklet igår for at det skulle se nogenlunde ud, men det kan man jo kun se, hvis man så et før-billede Mit barsel-forsæt lyder på at få styr på hus og rod og gamle flyttekasser - mon ikke det sku' kunne nåes...

Anmeld

7. juni 2010

Anja

linemus skriver:

Øv Så bliver man bare så ked af det. Hvad siger pædagogerne? Holder han ikke op igen, når du er væk? Kan godt forstå, du glæder dig til at hente ham.

Han startede i tirsdags og i sidste uge græd han ikke. Er spændt på at høre hvordan det er gået for ham i dag og om han hurtigt holdt op med at græde

Anmeld

7. juni 2010

linemus

Anja skriver:

Han startede i tirsdags og i sidste uge græd han ikke. Er spændt på at høre hvordan det er gået for ham i dag og om han hurtigt holdt op med at græde

Ja, for tit græder de jo lige når man går, men så holder de hurtigt op bagefter og er hurtigt igang med at lege

Jeg går og venter på en reaktion på børnehavestart - mest fra Nanna. Hun virkede lidt betuttet imorges, men ellers er der intet. Det er næsten for nemt, men de har jo også Sebastian dernede og kender stedet rigtig godt i forvejen.

Line - som virkelig må videre i klargøring til mødregruppebesøget

Anmeld

7. juni 2010

Tynen

Anja skriver:

Føler med dig!

Er selv lige kørt tudbrølende fra børnehave og dagpleje.
Begge unger var bare så kede af at skulle afsted - Det er dælerme hårdt for moderen.

Skal vi ikke krydse fingre for at ungerne (Og mødrene) overlever dagen uden men?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.