Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Susan -  som synes det er træls at det bare vælter ned her på falster.. - men ellers skal vi op i børnehaven (børnene og jeg har ferie)  og sige farvel til en pædagog og så over til mormor.. 

Du lyder lidt som om du trænger til et stort kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

Hyner

Hyner -afsted til zoneterapi, i håb om det sætter gang i noget...

Anmeld

28. maj 2010

ivfmarie

Hyner skriver:

Anmeld

28. maj 2010

Mary

Hyner skriver:

Jeg fødte om aftenen den dag jeg fik zoneterapi og akupunktur  .....jeg fik også hindeløsning og var 11 dage over tid, så jeg ved selvfølgelig ikke hvad der gjorde udfaldet  Men jeg krydser  og hepper  

Anmeld

28. maj 2010

Anja

Anja, har været til glukosebelastning i dag, så nu krydser jeg fingre for, at jdm IKKE ringer i starten af næste uge og siger, at jeg igen har graviditetssukkersyge

Er i dag 20+0  - så er godt og vel halvvejs da jeg jo skal have pks 10 dage før termin

Anmeld

28. maj 2010

Lene76

Lene - træt efter en dag i Legeland med mine dpunger. Total stolt af dem de 2 store på 2 år og viktor på snart 3 ku gå de 5 km uden og brokke el pive... og da vi var fremme legede de som om det var helt normalt at gå 5 km..... mine dygtige unger

go weekend girls og hep hep til henry

Anmeld

28. maj 2010

Nadi

Nadi - har installeret sig i sofaen med en pose M&M's peanuts og det nyeste nr af Tidens Kvinder

Anmeld

28. maj 2010

Lise

Lise - er godt træt af kagebagning og børn der hyler (og særligt kombien af de to ting)

Anmeld

28. maj 2010

Marco2

AG - going to Copenhagen tomorrow morning.

Anmeld

29. maj 2010

birgittemarie

Lise skriver:

Lise - er godt træt af kagebagning og børn der hyler (og særligt kombien af de to ting)

Den kombo kan gøre mig HELT afsindig.

Birgitte, som har haft en uge, hvor jeg har haft lyst til at slå den ene mide med den anden. Men som stadig synes, de er søde, når de sover. FUCK, hvor bliver man rasende afmægtig af tigerspring og babyer, der ikke sover middagslur i den anledning og storesøstre, der i skuffelse over ingen alenehyggetid med mor, hele tiden siger "Moar, pas mig, hold mig i hånd" og hager sig fast i mit ben, hver gang jeg forsøger at bevæge mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.