Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

bette

heidi alene med mikkel i denne uge.. manden flyver rundt i england..

og med mega aaaaav i bækkenet.. suk..

MEN JEG vandt kampen i aften.. mht putning af mikkel.. YES føler mig SÅ sej..!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Ha ha nej dog ikke manden.

Den var nu ikke ret gammel den var født i nat og var kommet væk fra sin mor så den lå ude på marken bag os og var træt for den har gået rundt hele dagen så måtte jo lige ringe til kobonden der bor i nærheden at hvis han manglet en kalv ja så havde vi den.

Så så man lige hele familien drive den lille kalv ned af marken så den kunne blive hentet

Niels gik og klappet den på bagenden for den skulle gå, han er slet ikke bange for sådan en kalv, men det er Anne sku, men hva det skal hun nok blive vant til.

Så har ungerne jo også oplevet lidt idag

haha hvor sødt egentlig..

Anmeld

26. maj 2010

ivfmarie

Marie - nyder livet.. spiser ostemad og drikker Sommersby

Anmeld

27. maj 2010

Millebasse

Camilla - 10 årsdag med manden i dag    1 års bryllupsdag på søndag

Anmeld

27. maj 2010

linemus

Camilla - hvis søn skal have foretaget en ultralydsscanning af maven idag.. Kryds lige fingre for at alt er som det skal være!

Hvordan gik det? Hvad kiggede de efter?

Og tillykke med dagen

Knus Line

Anmeld

27. maj 2010

linemus

Line - har været i legestuen for første gang, hvor vi lavede hånd/fod-aftryk i gips. Det var sjovt, og så nuttede de bette hænder/fødder dog er. Godt jeg kom afsted, selvom energien ikke helt var der. Gik bagefter en tur i byen (Hals) og nåede 3 butikker, inden Sofie vågnede - stort Sidder nu med et stk. lækker babyklump, der er mæt og tilfreds og lige om lidt skal i barnevognen, så vi kan hente 2 x storesøster, der nu har 2 dage tilbage i dp!

Anmeld

27. maj 2010

Lise

Lise - bager mudcakes, så det oser af herlig chokoladeduft i hele hytten. Åhhhh, savle savle - ønsker at æde den NU!!!  Men må ikke

Anmeld

27. maj 2010

ka li ja

karina - glæder sig til FINALE aften på tv3 med en ½ l. rekorderlig til hyggen

inden da står den på opvaske, oprydning og tøjvask

Anmeld

27. maj 2010

Mary

Maria - fik forfærdelig ondt i maven idag da jeg i børnehavens nyhedsbrev kunne læse, at Juliane højtelskede yndlingspædagog stopper pr 1.juli  Hvordan overbringer man sådan en kedelig nyhed til et følsomt barn der både "savner og elsker Mette" efter egne udsagn. Øv.....

Anmeld

27. maj 2010

Helle30

- Helle. Fejrer min 4 års bryllupsdag med BKI- som vanligt med mig selv - kæmper med nogle idiottumper på øffen (noget med at det offentlige skal betale for altsomhelst) og som egentlig savner en god gammel kollega at skændes med...og give et knus. Hvad er de man siger? Complicated?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.