Statusopdatering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Helle30

Helle - som netop har lagt stemmer til et skænderi mellem Kaj og Andrea henover Sofies dyne; Kaj ville rigtig gerne have popcorn, før han skulle sove, men fornuftige Andrea mente, det ville svine for meget, og at han garanteret ville få dem galt i halsen (som han gør på dvd'en). Det er muligt, Sofie har luret, det er mig der er bugtaleren, men hun eeeelsker det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

linemus

Line - som sender Nadi et kæmpe kram og som hader penicilin der giver stakkels Sofie ondt i maven og ulykkelige skrigture Pt sover hun i mine arme efter aftenens nr.100 ammetår, men mon hun sover tungt nok nu til at komme i liften? Tør man satse? Og som har været i ny mødregruppe i dag, hvilket gik overraskende godt

Anmeld

25. maj 2010

linemus

Helle30 skriver:

Helle - som netop har lagt stemmer til et skænderi mellem Kaj og Andrea henover Sofies dyne; Kaj ville rigtig gerne have popcorn, før han skulle sove, men fornuftige Andrea mente, det ville svine for meget, og at han garanteret ville få dem galt i halsen (som han gør på dvd'en). Det er muligt, Sofie har luret, det er mig der er bugtaleren, men hun eeeelsker det.

Hi hi, man ved nu aldrig. Sebastian var vist lige fyldt 5, da han beklagede sig over, at han ikke kunne få Kaj til at sluge legetøjsbilerne, ligesom jeg kunne

Anmeld

26. maj 2010

Millebasse

Camilla - hvis søn skal have foretaget en ultralydsscanning af maven idag.. Kryds lige fingre for at alt er som det skal være!

Anmeld

26. maj 2010

Astrid P

Millebasse skriver:

Camilla - hvis søn skal have foretaget en ultralydsscanning af maven idag.. Kryds lige fingre for at alt er som det skal være!

Anmeld

26. maj 2010

Mary

Millebasse skriver:

Anmeld

26. maj 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

værsgo min skat <3

tak!!! jeg har tit kigget på det, men var da helt sikker på jeg ikke skulle bruge noget der hed majsstivelse så blev jeg da lidt klogere i dag

Anmeld

26. maj 2010

ka li ja

karina - har lige været i fitness center og cykle næsten 12 km!! og fik også trænet både, ben arme, ryg og mave

så er jeg godt på vej til at smide de lorte 15 kg der er røget på siden nytår.....

Anmeld

26. maj 2010

ivfmarie

ka li ja skriver:

karina - har lige været i fitness center og cykle næsten 12 km!! og fik også trænet både, ben arme, ryg og mave

så er jeg godt på vej til at smide de lorte 15 kg der er røget på siden nytår.....

Jeg glæder mig SÅ meget til at snave med dig!!

Anmeld

26. maj 2010

ka li ja

ivfmarie skriver:

Jeg glæder mig SÅ meget til at snave med dig!!

i lige måde lækre kvindemenneske  jeg har også fået lov hjemmefra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.